Perdition Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Er det ingen som har vært borti samme problem?! Føler meg veldig lost her. Det er jo ikke et kjempeproblem men det er veldig plagsomt... Evt. hvordan slår man av VPU Recovery og vil dette hjelpe? (Evt. ) Endret 22. mai 2006 av Parad0x Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Bumper igjen, og btw. nå er jeg så faens forbannet over Everest, hvordan i helvete ser jeg temperaturene og hvordan stiller jeg på dem? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 stiller på temperaturene? hahaha hadde det hvert så enkelt hadde vi ikke trengt dyre kjølekomponenter! Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 z0mfg Ikke gjør narr av mine skrifeleifer da..Mente HASTIGHETEN! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 tror ikke du kan stille på noe med everest. kun sjekke\teste ting! Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 skjermkortvifta suser så det piper..vil stille litt ned. Noen inspill (programmer) ? Lenke til kommentar
Redman Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 jeg bruker omega sine drivere på mitt ATI kort, å der følger tray tool med som både leser temp og gir deg mulighet til å justere vifte hastighet. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Kan du vise bilde? Fant ikke viftene eller hvordan man skulle stille på dem.. Lenke til kommentar
Redman Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 sitter med Fedora som OS nå så det blir litt vanskelig. Men det er vel mange som sitter på ATI maskiner med Omega drivere som kan poste et bilde av tray tool og kanskje vise hvor man starter det;) (TRAY TOOL) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå