ve_gard Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg har søkt litt i forumet her uten å finne noe som ligner på mitt tilfelle så derfor skriver jeg her et innlegg for å forklare mitt problem. Jeg har nå netopp brukt Drive Image 7.0 til å hente inn et gammlet Image jeg hadde av disken. Siden jeg ikke hadde formatert(henta inn nytt image) på over et halvt år. Nå som jeg har hentet inn dette imaget så oppdager jeg til min fortvilelse att jeg hadde tatt backup av feil mail mappe. Så nå trenger jeg et GRATIS recoveryprogram som finner tilbake overskrevet data... prøvde GetDataBack for NTFS og Filre ReCovery 3, men disse finner bare den "nye" fila som har overskrevet den gamle desverre all hjelp mottas med takk! er endel viktig mail der nå for tia! mvh Vegard Lenke til kommentar
Patz Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Dersom filen faktisk er blitt fysisk overskrevet så er det nok umulig desverre. Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Dersom filen faktisk er blitt fysisk overskrevet så er det nok umulig desverre. 6149130[/snapback] er jo såklart det jeg å er redd for.. men etter det jeg har hørt skal det være mulig å hente tilbake overskrevet data også... tror det gjelder bare å kjøre recoveryprogrammet nok ganger eller noe slikt... mvh Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå