ZanZel Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Ran The Hidden Fortress Yojimbo Sanjuro Musashi Samurai (3 delt film-serie) When the Last Sword is Drawn - Mibu gishi den (2003) Azumi (2003) Shinobi the twilight samurai Kagemusha Shichinin no samurai Endret 22. mai 2006 av ZanZel Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Få med deg Blood - the last vampire. Det er en del deilig sverdkamp der (og god historie, nydelig animasjon). 6153644[/snapback] Da må man også nevne Vampire Hunter D: Bloodlust, i mine øyne den desidert beste animerte actionfilmen som noensinne har blitt laget. I tillegg er den en av tidenes 20 beste filmer, og har dermed en sikker plass på min ymdb. 6153776[/snapback] hum, siden du roser denne filmen så mye, tok jeg å kjøpte den, (min første anime film i samlingen) har hørt at det engelske lydsporet var laget først og er like "orginalt" som det japanske. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det engelske lydsporet utklasser det japanske på alle måter. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 nice, gleder meg. men play har vært SÅ sykt treige i det siste,(eller det er vel posten) de 3 siste bestillingene mine har tatt 15 dager. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 The Hidden Blade Onmyoji Samurai Fiction Red Shadow Owl's Castle Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Den allerede nevnte Zatoichi-serien og Lone Wolf and Cub-serien Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ninja Scroll og 2'ern. (anime) Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 "Martial Arts Of Shaolin" er bra en hvis du liker Martial arts. Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Ninja In The Dragon's Den. Tøffere åpningslåt finner du ikke! Og alle filmene til selveste ninja kongen Sho Kosugi. Endret 23. mai 2006 av Captain Charisma Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Da må man også nevne Vampire Hunter D: Bloodlust, i mine øyne den desidert beste animerte actionfilmen som noensinne har blitt laget. I tillegg er den en av tidenes 20 beste filmer, og har dermed en sikker plass på min ymdb. hum, siden du roser denne filmen så mye, tok jeg å kjøpte den, (min første anime film i samlingen) har hørt at det engelske lydsporet var laget først og er like "orginalt" som det japanske. Jo det ble laget først, men regissøren kan ikke engelsk og det blir derfor i mine øyne uakseptabelt med engelsk lydspor (i teorien). Dessverre har jeg ikke sett den med japansk og burde egentlig ikke uttale meg Det eneste jeg kan si er at han fyren i hånden til Dun Peal har en grusom stemme på engelsk og er ikke morsom i hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå