Gå til innhold

Tøffe ninja/samurai-filmer! Noen anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Få med deg Blood - the last vampire. Det er en del deilig sverdkamp der (og god historie, nydelig animasjon).

6153644[/snapback]

Da må man også nevne Vampire Hunter D: Bloodlust, i mine øyne den desidert beste animerte actionfilmen som noensinne har blitt laget. I tillegg er den en av tidenes 20 beste filmer, og har dermed en sikker plass på min ymdb.

6153776[/snapback]

 

 

hum, siden du roser denne filmen så mye, tok jeg å kjøpte den, (min første anime film i samlingen) har hørt at det engelske lydsporet var laget først og er like "orginalt" som det japanske.

Lenke til kommentar

Da må man også nevne Vampire Hunter D: Bloodlust, i mine øyne den desidert beste animerte actionfilmen som noensinne har blitt laget. I tillegg er den en av tidenes 20 beste filmer, og har dermed en sikker plass på min ymdb.

hum, siden du roser denne filmen så mye, tok jeg å kjøpte den, (min første anime film i samlingen) har hørt at det engelske lydsporet var laget først og er like "orginalt" som det japanske.

Jo det ble laget først, men regissøren kan ikke engelsk og det blir derfor i mine øyne uakseptabelt med engelsk lydspor (i teorien). Dessverre har jeg ikke sett den med japansk og burde egentlig ikke uttale meg :no: Det eneste jeg kan si er at han fyren i hånden til Dun Peal har en grusom stemme på engelsk og er ikke morsom i hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...