Gå til innhold

Råtte-dårlig tegning på Club3D 9700 pakka!!!

benyhana

Anbefalte innlegg

Har dere sett den rævva-dårlige tegningen utenpå

Club3D Radeon 9700 forpakningen? Makan til søppel

skal du faaen meg leite lenge etter! Radeon 9700 er det feteste skjermkortet du kan få kjøpt for penger i dag, og så klarer "Club3D" eller "Club 4", eller hva faaen de nobody'ene kaller seg, å sette en fokkings hoffnarr utenpå pakka! Hva i hællvete mener de med det!? Jaja, hoffnarr kunne jo være greit nok det, men attpåtil så jæææævelig dårlig tegna! Det ser faaen meg ut som den er laga av en syvåring med epilepsi som bruker Photoshop for første gang!!! Nei, gjør meg den tjenesten å boikott det forpulte Club3D-kortet! Vi kan ikke oppfordre skjermkort- leverandørene til å gjøre hva de vil med forpakningene! Det skulle tatt seg ut! Kjøp heller Hercules Radeon 9700 - den tegningen er driitfet!

Hilsen Timburi Am Anbiru Tukirim Pikktryne Anuts

[ Denne Melding var redigert av: benyhana på 2002-10-07 10:25 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke kom og si at ikke tegninga utenpå skjermkort-forpakinga ikke teller no, da høres du helt latterlig ut...

Jeg sier ikke at melka er bedre i jula, jeg sier at i når Club3D (som du tydeligvis synes er så veldig veldig bra) ikke klarer å få til en skikkelig tegning UTENPÅ pakka si, hvorfor skal vi da tro at det som ligger INNI er noe å samle på..?!

Men, uansett. Jeg har hørt at vifta på Club3D-kortet bråker som et sinnsykt hællvete, så du er nødt til å være smekk i huet hvis du kjøper det ..SELV OM PAKKA SER UT SOM DEN ER LAGA AV EN UTELIGGER SOM HAR FINNI EN GAMMAL 486SX LAPTOP I SØPLA OG SITTI OG LEIKA SEG MED CORELDRAW 3!!!

Lenke til kommentar

greit nok, det er ikke den mest fancye boksen jeg har sett, og på langt nær den verste. må du ha 3d-rendrede monstre eller fly-i-outer-space for at produktet skal være bra nok?

syns voodoo3-4-5 hadde finfin box-art, men det betyr ikke at jeg hadde valgt dem framfor et radeon 9700..

uff. ordet patetisk spretter opp i hodet mitt nå. :smile:

Lenke til kommentar

Creative har bra boxart og bra produkter. Ikke at jeg tenker noe over det siden jeg alltid kjøper bulk. Billigere, og mindre søppel. På det punktet er Creative mye flinkere enn andre, fordi de klokker ikke ned bulk produktene sine.. :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-07 10:24, skrev benyhana:

Har dere sett den rævva-dårlige tegningen utenpå

Club3D Radeon 9700 forpakningen? Makan til søppel

skal du faaen meg leite lenge etter! Radeon 9700 er det feteste skjermkortet du kan få kjøpt for penger i dag, og så klarer "Club3D" eller "Club 4", eller hva faaen de nobody'ene kaller seg, å sette en fokkings hoffnarr utenpå pakka! Hva i hællvete mener de med det!? Jaja, hoffnarr kunne jo være greit nok det, men attpåtil så jæææævelig dårlig tegna! Det ser faaen meg ut som den er laga av en syvåring med epilepsi som bruker Photoshop for første gang!!! Nei, gjør meg den tjenesten å boikott det forpulte Club3D-kortet! Vi kan ikke oppfordre skjermkort- leverandørene til å gjøre hva de vil med forpakningene! Det skulle tatt seg ut! Kjøp heller Hercules Radeon 9700 - den tegningen er driitfet!

Hilsen Timburi Am Anbiru Tukirim Pikktryne Anuts

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: benyhana på 2002-10-07 10:25 ]</font>

HAHHAHAAHAHAHAHHAHahhhahhhaaha

må si jeg lo godt, BRA skrevet!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...