benyhana Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Har dere sett den rævva-dårlige tegningen utenpå Club3D Radeon 9700 forpakningen? Makan til søppel skal du faaen meg leite lenge etter! Radeon 9700 er det feteste skjermkortet du kan få kjøpt for penger i dag, og så klarer "Club3D" eller "Club 4", eller hva faaen de nobody'ene kaller seg, å sette en fokkings hoffnarr utenpå pakka! Hva i hællvete mener de med det!? Jaja, hoffnarr kunne jo være greit nok det, men attpåtil så jæææævelig dårlig tegna! Det ser faaen meg ut som den er laga av en syvåring med epilepsi som bruker Photoshop for første gang!!! Nei, gjør meg den tjenesten å boikott det forpulte Club3D-kortet! Vi kan ikke oppfordre skjermkort- leverandørene til å gjøre hva de vil med forpakningene! Det skulle tatt seg ut! Kjøp heller Hercules Radeon 9700 - den tegningen er driitfet! Hilsen Timburi Am Anbiru Tukirim Pikktryne Anuts [ Denne Melding var redigert av: benyhana på 2002-10-07 10:25 ] Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 saklig Tegningen utenpå pakken sier jo veldig mye om innholdet. Når julekartongen til Tine kommer smaker melken så mye bedre. Lenke til kommentar
Nicromann Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jaja, esken ser jeg kunn på en gang.. å så rett inn i peisen med den. Tegningen sier heldigvis ingenting om den tekniske kvaliteten på produktet! :smile: Lenke til kommentar
benyhana Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Ikke kom og si at ikke tegninga utenpå skjermkort-forpakinga ikke teller no, da høres du helt latterlig ut... Jeg sier ikke at melka er bedre i jula, jeg sier at i når Club3D (som du tydeligvis synes er så veldig veldig bra) ikke klarer å få til en skikkelig tegning UTENPÅ pakka si, hvorfor skal vi da tro at det som ligger INNI er noe å samle på..?! Men, uansett. Jeg har hørt at vifta på Club3D-kortet bråker som et sinnsykt hællvete, så du er nødt til å være smekk i huet hvis du kjøper det ..SELV OM PAKKA SER UT SOM DEN ER LAGA AV EN UTELIGGER SOM HAR FINNI EN GAMMAL 486SX LAPTOP I SØPLA OG SITTI OG LEIKA SEG MED CORELDRAW 3!!! Lenke til kommentar
Nicromann Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Det var da fryktelig til sinne på den gutten da.. Greit at det er din mening om det emnet! Jo stemmer at jeg også har et Club3D kort (8500) .. men bråk ? Er rolig å fint det, ikke noe dårlig kvalitet heller! :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 greit nok, det er ikke den mest fancye boksen jeg har sett, og på langt nær den verste. må du ha 3d-rendrede monstre eller fly-i-outer-space for at produktet skal være bra nok? syns voodoo3-4-5 hadde finfin box-art, men det betyr ikke at jeg hadde valgt dem framfor et radeon 9700.. uff. ordet patetisk spretter opp i hodet mitt nå. :smile: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Creative har bra boxart og bra produkter. Ikke at jeg tenker noe over det siden jeg alltid kjøper bulk. Billigere, og mindre søppel. På det punktet er Creative mye flinkere enn andre, fordi de klokker ikke ned bulk produktene sine.. :razz: Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 10:24, skrev benyhana:Har dere sett den rævva-dårlige tegningen utenpåClub3D Radeon 9700 forpakningen? Makan til søppelskal du faaen meg leite lenge etter! Radeon 9700 er det feteste skjermkortet du kan få kjøpt for penger i dag, og så klarer "Club3D" eller "Club 4", eller hva faaen de nobody'ene kaller seg, å sette en fokkings hoffnarr utenpå pakka! Hva i hællvete mener de med det!? Jaja, hoffnarr kunne jo være greit nok det, men attpåtil så jæææævelig dårlig tegna! Det ser faaen meg ut som den er laga av en syvåring med epilepsi som bruker Photoshop for første gang!!! Nei, gjør meg den tjenesten å boikott det forpulte Club3D-kortet! Vi kan ikke oppfordre skjermkort- leverandørene til å gjøre hva de vil med forpakningene! Det skulle tatt seg ut! Kjøp heller Hercules Radeon 9700 - den tegningen er driitfet!Hilsen Timburi Am Anbiru Tukirim Pikktryne Anuts<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: benyhana på 2002-10-07 10:25 ]</font> HAHHAHAAHAHAHAHHAHahhhahhhaaha må si jeg lo godt, BRA skrevet! Lenke til kommentar
zup Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Kunne i det minste pastet en link til esken eller scannet den :smile: Lenke til kommentar
benyhana Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 PATETISK er ordet: Lenke til kommentar
bertie Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 det er mye folk har problemer med i sine enkle liv... bertie Lenke til kommentar
Nicromann Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 På den boxen står akkurat det jeg trenger å vite! Radeon 9700 Pro 8X AGP.. trenger noen mer info ? Bilde, ja.. ikke av de heftigste .. sant det..so what? Lenke til kommentar
benyhana Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Her snakker vi! Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg sier bare en ting. Det er det indre som teller plager eska deg så kjøp bulk, har mitt andre club 3d kort nå og er fornøyd. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Sett verre da men.. Hva med denne? Eller denne? Mye tøffere.. :razz: Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jessufader! Er du gammel du da? 3 år og klager på at andre ikke kan tegne. Dummeste threaden jeg har sett ever. Lenke til kommentar
benyhana Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Her! Denna synes jeg faktisk er BEDRE enn den forpulte hoffnarren! ..det sier litt! Lenke til kommentar
benyhana Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 HOLD KJEFT A'! JÆVLA TANTORHOMO!!! HER HAR DU ET BILDE AV DEG OG CLUB3D-KORTET DITT!!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 hehe.. her lukter det admin_ban benyhana, gitt :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg