MarvesPvP Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hei. Har nylig kjøpt meg 'Dell' for første gang. Alt har fungert strøkent intil jeg igår kveld fikk denne meldingen når jeg skulle starte pc'n: "Floppy diskette seek failure" "Strike the F1 key to continue, F2 to run the setup utility" F1 for å fortsette, fungerer ikke. Bare F2 for setup. Prøvde å 'disable' floppy disken, og da kom ikke feilmeldingen opp, men den vil fortsatt ikke laste windows ms. Den fryser på en måte. Noen som har noe 'clue' på dette, så spytt gjerne ut! Dette er kjempe kjipt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Høres ut som en elektronikk feil. Du kan jo prøve å nappe ut flatkabelen til floppystasjonen (men ikke bryt noen forseglinger som gjør garantien ugyldig). Det er vel bare å ringe Dell for support, regner med at det er kurant å få reparert slikt. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ville egentlig ikke gjort en dritt jeg, før jeg hadde fått snakket med Dell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå