maskot Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Eg berre lurer kvifor kan ikkje eg lage en poll? Kan det i alle andre forum eg er medlem i bortsett fra her.. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Fordi da kommer det 20-30 polls om dagen og alt blir bare kødd. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Fordi da kommer det 20-30 polls om dagen og alt blir bare kødd. 6148682[/snapback] Er ikkje sånn i andre forum men kanskje folk her er litt psyko? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Kanskje dette er et stoerre forum enn det du er vant til Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Mener å huske at det var enablet de første dagene eller noe, forumet ble oversømt av "skal jeg kjøpe skjermkort A eller B"-avstemninger. Fjerner noe av særegenheten ved avstemninger IMO Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Som det har blitt nevnt; forumbrukerne gikk over styr og stell med avstemninger da vi tillot alle å opprette disse. Avstemninger som gikk på hvilken type avføring folk hadde unnagjort i dag, og så videre. Derfor bestemte vi oss for at man må få en moderator til å opprette en poll for seg. Om du vil ha en poll i en tråd, så bare oppretter du den, og brukker "Rapporter"-knappen og skriver at du ønsker å få den omgjort til en poll. En moderator fikser det sannsynligvis innen få timer, dersom det ikke er en veldig dårlig poll... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg