Diablito2k Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Så i blomsterkassa etter et regnskyll og måtte bare.. ka tycks ? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg er dessverre blottet for alt av grafiske evner, men jeg synes det bildet var digg! Mulig det bare er meg, men jeg savnet enda bedre fokus på dråpene som er i fokus. Men uansett, du er ikke keen på å blåse opp dette til 1280x1024 og la meg bruke det som skrivebordsbakgrunn? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 tusen takk Nazgul, kan se hva jeg kan gjøre. lover ingenting. Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 tusen takk Nazgul, kan se hva jeg kan gjøre. lover ingenting. 6149606[/snapback] veldig behagelig! nydelig farge Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Tror jeg ville ha gjort det smalere, som det ble poengtert oppfor så er det veldig ut av fokus på høyre siden, tror det ville vært bedre om bare de delene av dråpene som var i fokus var synlige om du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg synes bildet kunne vært tatt litt lengre fra. Ellers et kjempe fint bilde! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Melder meg på i hylekoret, synes bildet er spesiellt! Fargene og fokus appetittelige. I likhet med andre håper jeg på endrig av dim. Hadde gjort seg knæsj som skrivebordsbakgrunn ...? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Tusen takk for kritkk, hærlig med den konstruktive typen skal se hva jeg kan gjøre med orginal bilde. hiver det ut her hvis så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå