Gå til innhold

Hvilken PSU bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

24-pin kontakt står det jo på alt, forvirrende. Det er 20pin kontakt på hovedkortet + den 4pin kontakten som er litt bortenfor hovedkort kontakten. Er det en 20pin + en 4pin kontakt på disse PSU'ene eller? Står link lengre opp til hovedkortet den må passe til.

Lenke til kommentar
24-pin kontakt står det jo på alt, forvirrende. Det er 20pin kontakt på hovedkortet + den 4pin kontakten som er litt bortenfor hovedkort kontakten. Er det en 20pin + en 4pin kontakt på disse PSU'ene eller? Står link lengre opp til hovedkortet den må passe til.

6148695[/snapback]

De aller fleste PSUer av nyere dato har 20 OG 24 pin, som regel med at enden på 24pin kabelen clipses av.

Lenke til kommentar
Ja, kontaktene er på hver sin side av hovedkortet!

6148897[/snapback]

du tar feil av denne ledningen og en annen det er en 20+4 ledning, som fås kjøpt i enten kun 20, 20+4, 24.

den du mener er en helt annen ledning igjen. som har ingenting med denne ledningen å gjøre. så du kan tryggt kjøpe en psu med 20+4.

Lenke til kommentar

Hei !

Uansett om du sier at den P4-kontakten er for kort, er det ikke den som er P4 kontakten. Den følger med, og er en separat kabel .

Har denne strømforsyningen selv og er uberfornøyd !

På bildet helt til venstre : Hiper 580w P4

MVH Erlend

Edit : Pizzafordi var før meg... :!:

Endret av erlend_vellle
Lenke til kommentar

Jo men da må de jo nå frem til kontaktene... Det bildet du la ut var rette kontakter, men veldig kort ledning på 4pin delen så den ville ikke strukket til uten forlenger?!

Blir bare mere forvirret jeg, men hehe eeh ja tar meg en kopp kaffe!

erlend_vellle Takk du kaster litt lys over saken!! skal se på det :)

Endret av IceXCool
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...