Gå til innhold

Grønt/lilla flimmer

Kaytona

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et Hitachi plasma tv som jeg har koblet pc-en opp mot.

Problemet mitt dreier seg om at jeg får et grønt/lilla flimmer helt øverst på skjermen når jeg har pc-en koblet til, når jeg bruker pc-en på vanlig skjerm (lcd) så er ikke dette noe problem.

Jeg har et PCI-E Msi VGA-Card nVidia 7600GS 256MB kort.

Jeg har 2 pcer et med pci kortet og en annen med et gammelt agp kort i, når jeg kobler agp kortet i så er bildet helt fint.

Det er nesten som om litt av bildet ikke vises, et grønt/lilla flimmer øverst på skjermen, mens jeg ikke får sett den nederste delen av skjermbildet (windows verktøylinjen).

På en vanlig lcd skjerm så er det mulig å flytte bildet opp, ned eller til siden, dette kunne kanskje løst prblemet mitt men der er ikke mulig på plasma skjermen.

Er det noen der ute som forstår hva jeg mener og kanskje har en forklaring på hvorfor dette skjer, eller hvordan jeg kan fikse dette?

Jeg bruker dvi utgang på begge pc-ene og Msi VGA-Card nVidia 7600GS 256MB kortet får flimmer mens det gamle agp kortet fungerer helt greit.

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlig med svar her...

Er det noen andre som har Msi VGA-Card nVidia 7600GS 256MB kort?

Kanskje noen kan hjelpe meg med å få "flyttet" på skjermbildet ved å bruke skjermkortet..?

Kunne jeg flyttet/beveget bildet opp så er jeg kanskje hjulpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...