Spaz Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Hastighets-utviklingen på PC DVD-Rom spillere ser ut til å stanset opp. I snart 2 år, er det raskeste man kan få tak i 16x spillere. Det samme skjedde jo med CD-romen for 3-4 år siden. Med unntak av Kenwood True-X 72x CD-rom, har alle CD-rom spillere "stoppet" på rundt 40-50x hastighet. Kanskje er det en eller annen fysisk begrensning som gjør både CD-rom og nå DVD-rom spillere har fått denne hastighets-bremsen etter en stund. Dette synes jeg er ganske greit. Da er de ihvertfall 2 områder man slipper dette stadige oppgraderings- maset. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 bare vent du.. snart kommer det sikkert noe bedre en DVD :razz: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2001 Det blir nok en stund til :smile: Vi har jo ikke engang begynt å få PC-spill som standard på DVD. Gleder meg til deg skjer. Blir plass til masse bra grafikk og film Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Ingen her som har hørt om holografisk lager? Såkalt krystallager? Ala "Babylon 5"... rimelig heftige greier, teoretisk lagringskapasitet pr. krystall på 14Tb og oppover og overføringshastigheter som... vel, de bruker fiber... Hadde en artikkel ett eller annet sted, dersom jeg finner igjen linken skal jeg poste den her... Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Jauda, men det er et godt stykke fra artikkel til ferdig produkt :wink: Men det blir ultradigg når/hvis det kommer. Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Åh, det kommer veldig sikkert... en lab i USA har allerede ferdige prototyper, det samme har Opticom som de fleste her sikkert har hørt om. Uansett, joda det blir virkelig "ultradigg" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå