Kasu Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Går det an å kjøre et sett med to gange 512 pc3200 og et sett med 512 pc3500 sammen? PC3500 jo på 400MHz så lenge man ikke klokker. Endret 21. mai 2006 av Sir Eatsalot Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det er ikke lett å si, det går vanligvis fint mens enkelte ganger får man ikke maskinen til å boote engang. Vær obs på eventuelle problemer du kan oppleve med mer enn 2stk minnebrikker. MHz på minnet må kanskje ned for at maskinen skal bli stabil, 1T MÅ settes til 2T, osv.. Min anbefaling er: Selg brikkene du har og kjøp heller inn et 2GB sett.. Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg skal selge brikkene, det er en potensiell kjøper som stiller spørsmålet. Forteller han det du fortalte meg jeg... Takk for svar Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det er bare å teste hvordan de kjører om kjøperen er i nærheten, problemer vil du da merke raskt og du vil ikke ødelegge noe av å teste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå