Flurry Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) God dag. Nå har jeg fått laget i stand et design/en layout til min fremtidige personlige hjemmeside, men jeg er litt usikker i fargevalgene, og trenger i tillegg tips, kritikk, kommentarer/respons etc. Så klart. Som jeg sa, er jeg litt usikker på fargevalgene, men det kan jo godt hende jeg vil bruke en fargevelger, men da er jeg igjen litt usikker på plasseringen av denne. XHTML(+CSS såklart) versjon er på vei, men jeg vil helst finpusse litt først, og bli sikker på eventuelle valg. Når den kodete versjonen blir lagt ut på nett, vil jeg selvsagt bruke divisjoner til oppsett for selve siden. Koden skal også følge W3C standardene og passe for de fleste nettlesere. Håper på mest mulig svar, og tips til gode løsninger. Fargene det står mellom er gulgrønn, rødrosa og lyseblå, selv liker jeg egentlig rødrosa og lyseblå best, men jeg valgte opprinnelig gulgrønn, og dette er vel egentlig favorittfargen min. Jeg har gått for en stilren, men samtidig en smule detaljert, enkel versjon. Målet er vel egentlig "eyecandy", da man som regel ser på ting øyet liker flere ganger. Har forresten rettigheter på bildet som er brukt øverst. Og versjonene er som følger: EDIT: Kan også legge til at jeg kommer til å legge inn et "banner" fra "www.makepovertyhistory.org" i høyre hjørne. På forhånd takk, og ha en videre fin ettermiddag. Endret 21. mai 2006 av Fefas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå