Black Star Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Ofte er ting billigere i butikk... også i dette tilfellet tydeligvis... har sett det helt ned i 1995 kroner i vanlig butikk. Kameraet er større enn f.eks Canon Ixus 60, men mindre enn f.eks Canon Powershot A5xx serien. Lite nok til lommen, men stort nok til at optikken og bildesensoren blir av god kvalitet. Endret 26. mai 2006 av Afseth Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Ofte er ting billigere i butikk... også i dette tilfellet tydeligvis... har sett det helt ned i 1995 kroner i vanlig butikk. Kameraet er større enn f.eks Canon Ixus 60, men mindre enn f.eks Canon Powershot A5xx serien. Lite nok til lommen, men stort nok til at optikken og bildesensoren blir av god kvalitet. 6186670[/snapback] duhusker ikke hvilken butikk?? Må jeg kjøpe noe minnekort i tillegg? han fra elkjøp sa noe om det..da jeg skal ha det med det til USA..men han kunne ikke forklare hva et minnekort var..så er fortsatt like uvitende.. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Ofte er ting billigere i butikk... også i dette tilfellet tydeligvis... har sett det helt ned i 1995 kroner i vanlig butikk. Kameraet er større enn f.eks Canon Ixus 60, men mindre enn f.eks Canon Powershot A5xx serien. Lite nok til lommen, men stort nok til at optikken og bildesensoren blir av god kvalitet. 6186670[/snapback] duhusker ikke hvilken butikk?? Må jeg kjøpe noe minnekort i tillegg? han fra elkjøp sa noe om det..da jeg skal ha det med det til USA..men han kunne ikke forklare hva et minnekort var..så er fortsatt like uvitende.. 6188042[/snapback] hva med Canon IXUS i ZOOM ?? er det noe bra? får det til 2000 kr på siba Lenke til kommentar
sarom Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Det som også er bra med Nikon P2 er blitzen. I motsetning til mange billige kompaktkameraer tar P2 gode blitzbilder. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Ixus i Zoom er et helt annet kamera. Laget for å være minst mulig, noe som går ut over bildekvalitet. Vet ikke hvor i landet du bor, men gå en tur rundt i nærmiljøets butikker og ta en titt Kan ikke si hvor jeg har sett det til 2000 kroner... det får jeg ikke lov til ettersom jeg jobber der selv. Lenke til kommentar
torve Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Ixus i Zoom er et helt annet kamera. Laget for å være minst mulig, noe som går ut over bildekvalitet. Vet ikke hvor i landet du bor, men gå en tur rundt i nærmiljøets butikker og ta en titt Kan ikke si hvor jeg har sett det til 2000 kroner... det får jeg ikke lov til ettersom jeg jobber der selv. 6188187[/snapback] Tror Afseth jobber her. Karl Johans gate 21 Endret 27. mai 2006 av torve Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) duhusker ikke hvilken butikk??Må jeg kjøpe noe minnekort i tillegg? han fra elkjøp sa noe om det..da jeg skal ha det med det til USA..men han kunne ikke forklare hva et minnekort var..så er fortsatt like uvitende.. Jaja, det bekrefter iallfall min teori om at Elkjøps "ekspeditører" er helt ubrukelige. Dit går man kun av en eneste grunn, og det er for å kjøpe noe man kjenner godt til (altså har sjekket opp et annet sted først), som da er å få hos dem til en lavere pris enn noe som helst annet sted. Jeg har vel aldri vært så nær å irritere på meg magesår som hos dem. Så at en derfra står og selger digitalkamera uten å kunne fortelle hva et minnekort er føyer seg godt inn i rekken av historier om "rakettforskere" i den kjeden. Spør her på forumet eller i en ekte fotosjappe om det er noe du lurer på. Endret 27. mai 2006 av manskow Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 takk:) hvorfor kan du ikke si hvor du jobber? mener hvorfor sier du at du ikke FÅR LOV TIL DET? de vil jo bare bidra til at omsetningen øker..hvis jeg handler altså..heheh superforvirret..lefdal har det kameraet til 3500...§ Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hehe... jeg har ikke lov til å reklamere for et firma jeg jobber for i forumet, da det er snikreklame (les retningslinjene for mer info). Vet ikke hvor i landet du bor, men ta turen til noen butikker i nærområdet, så kanskje du finner noen som har det til den prisen. Burde være flere som klarte samme pris... Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Hehe... jeg har ikke lov til å reklamere for et firma jeg jobber for i forumet, da det er snikreklame (les retningslinjene for mer info). Vet ikke hvor i landet du bor, men ta turen til noen butikker i nærområdet, så kanskje du finner noen som har det til den prisen. Burde være flere som klarte samme pris... 6191820[/snapback] send meg en pm? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Er nok ikke helt lovlig det heller. Da bruker jeg forumet som kanal for markedsføring uansett Lenke til kommentar
sarom Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) takk:) hvorfor kan du ikke si hvor du jobber? mener hvorfor sier du at du ikke FÅR LOV TIL DET? de vil jo bare bidra til at omsetningen øker..hvis jeg handler altså..heheh superforvirret..lefdal har det kameraet til 3500...§ 6191621[/snapback] Hvis du lukker opp øynene dine og leser hele denne tråden fra begynnelse til slutt, så står det jo hvor han jobber. Endret 28. mai 2006 av sarom Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 takk:) hvorfor kan du ikke si hvor du jobber? mener hvorfor sier du at du ikke FÅR LOV TIL DET? de vil jo bare bidra til at omsetningen øker..hvis jeg handler altså..heheh superforvirret..lefdal har det kameraet til 3500...§ 6191621[/snapback] Hvis du lukker opp øynene dine og leser hele denne tråden fra begynnelse til slutt, så står det jo hvor han jobber. 6193481[/snapback] takk for hjelpen..§ Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Se jeg smiler 6196691[/snapback] hm Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Det ordner seg nok for deg skal du se Endret 28. mai 2006 av Spartan Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Det ordner seg nok for deg skal du se 6197471[/snapback] HEHE..lurer på om jeg bare skal ta med søs sitt! nei uff..må få kjøpt meg ett..skal ut å ta meg en runde på tirsdag ! Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 P2 finnes til 2000 kroner. Vet ikke hvilke steder, utenom et jeg ikke har lov til å nevne. Nikon har ihvertfall skrudd prisene såpass ned at butikker fint kan selge det til 2000 kroner nå. 6183985[/snapback] selger du dette på jobben til under 2000 enda? og har det batterier?hva må jeg kjøpe med når jeg skal ha det i usa? ekstra minnekort? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Når du kjøper deg et kamera må du kjøpe deg et minnekort. Minnekortet bruker du til å lagre bildene du tar på. Minnekorter erstatter filmen i gamle kameraer. Kjøp et stort minnekort hvis du skal på ferie en stund, slik at du har plass til en del bilder. Forskjellige kameraer bruker forskjellige minnekort. Spør om hjelp i en butikk. Tror det er lurest for deg. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 selger du dette på jobben til under 2000 enda?og har det batterier?hva må jeg kjøpe med når jeg skal ha det i usa? ekstra minnekort?6206002[/snapback] Svart på noe av dette i en annen tråd, men ja, det følger med batteri og lader. Laderen har autoswitch. Det betyr at du bare trenger å kjøpe ny helt vanlig apparatledning i USA med amerikansk plugg og sette den inn i laderen (helt enkel plugg). Laderen vil da automatisk bytte over til 110 volt. Ingen behov for overgang eller konverterer. Minnekort må du jo ha. Hvor stort avhenger av ditt bruk, men 512MB er en veldig vanlig størrelse. I såfall får du plass til minst 200 bilder i aller beste kvalitet... ca. 400 i vanlig kvalitet vil jeg tippe. Selges fortsatt til 2000... tror ikke prisen vil gå opp igjen på dette kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå