Tabris Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg tror ingen i Dark Brotherhood selger lockpicks. Du får kjøpt dem i Thieves Guild hvis du er medlem der. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hvordan få tak i lockpicks?Dette er likt på både PC og Xbox 360. Det er hovedsakelig fire måter: 1. Følg muren rundt Imperial City, til du møter en "skummel" fyr. 2. Kjøp av en i Dark Brotherhood. 3. Kjøp av hvilken som helst fence i Thieves' Guild. 4. Loot røvere, goblins etc. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Hvor er det hentet fra? Jeg slo i hvertfall opp på uesp.net og kunne ikke finne at noen i Dark Brotherhood Sanctuary solgte locpicks, men det kan selvsagt være det er et DB-medlem et sted som selger lockpicks. Det husker jeg ikke, må jeg innrømme. Men det kan være de mener M'raaj-Dar: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:M%27raaj-Dar Endret 14. mars 2009 av Tabris Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det er hentet fra førsteposten. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Glem Dark Brotherhood om du vil kjøpe lockpicks... Thieves Guild er den rette i så tilfelle, Dark Brotherhood er det ikke... Hver fence selger 100 lockpicks hver. Shady Sam (den skumle fyren) selger 30 lockpicks, dette kommer godt med. Edit. Eventuelt gjør 'Shrine of Nocturnal'-questen. Da får du Skeleton Key, og trenger ikke lockpicks lenger. Du finner det et stykke nord for Leyawiin, på veien øst for elva. Endret 27. februar 2010 av LostinSpace Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Never mind, fant en luring utenfor Imperial City. Jeg tror jeg skal vente litt med Thieves Guild uansett, da jeg er hektet på Dark Brotherhood. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kva er forskjellen på Alteration og Security? Sidan begge kan åpne låste dører og slikt. Kan også nevne at eg spelar med OOO mod siste versjon. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Security er en skill som utelukkende går på hvor god du er på å åpne dører og kister med lockpicks. Alteration er en type magi, som i tillegg til Open-spell også har spells som f.eks. Feather, Shield, Water Walking og Water Breathing. http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Security http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Alteration Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skaff deg en slik Skeleton Key. Da skjer det ting. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Men husk at når din skill + skilløkningen fra Skeleton Key gjør at din Security stat er 100, så vil du ikke lenger forbedre Security. Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hvordan får man opp consol? (der du skriver ting) jeg har prøvd | tasten (over tad under esc) er det noe annet jeg må gjøre holde inne noe f.eks VER SÅ SNILL SVAR MEG!!! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Du trykker på den rett under escape... Er nok alt du trenger å gjøre... Merkelig om det ikke går da :/ Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det virker ikke hos meg heller, men jeg har snakket med noen som sa at main-questen må være ferdig før man kan bruke den, men jeg er ikke sikker på om det er riktig. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 hallo, gutter. Dette har jeg lest om før. Bare å søke litt. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Du trenger ikke fullføre mainquesten for å bruke consol... jeg trenger hvertfall ikke Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg trenger penger... Hvor kan jeg selge tingene mine dyrest? Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 smeden i anvil er en av dem med lavest mercantile ferdighet og mest penger jevnført med andre smeder som som oftest er experter i mercantile. uten att du har 50(journeyman) i mercantile selv kjøper han ju kun våpen,rustninger og sånn diverse som perler etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå