Gå til innhold

TES: Oblivion FAQ ! ( vanlige spørsmål)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må vinne over Grand Champion. Han er en stygg ork, og har vært den beste i arenaen over lang tid. For å utfordre ham, må du snakke med Ysabel.

6363484[/snapback]

 

Jeg tok jo ham...

 

Så tok jeg en kamp mot et troll og to orker. Jeg vant. Dette var jo underholdningskamper. Har infamy noe å si om den er høyere en famy?

 

Tenker ang. fanboy.

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
Hva er egentlig en "fanboy"?

6392170[/snapback]

 

Det er en "Adoring Fan" som du får når du blir Grand CHampion i arenaen. Han følger etter deg og beundrer deg. :p Bilde i spoiler.Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

fan.jpg

 

Skjønner ikke helt hvordan jeg får tilbake Charge på sverd, bue etc etc...

6396882[/snapback]

 

Bruk soulgems til å recharge dem eller besøk personer i mages guild som kan gjøre det. Du kan lade opp soul gems ved å bruke spells som souldbinder skapninger du møter. :)

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

en liten bump men noen som vet hvor mye jeg kan lagre i kister og sånn som jeg har i huset mitt? vet at det ikke er noen grense på hvor mye men har hørt mange snakke om at alle items bare plutselig ble borte fordi det var for mye der. er så kjip å miste full dwarf, ebony og blades rustning(inkl tlhørende våpen[bow/sword]). blir sikkert mer etthvert også. har også en god del våpen, spells og bøker jeg ikke har lyst til å miste, men de ligger i andre kister og tar en god del mindre plass.

Lenke til kommentar
en liten bump men noen som vet hvor mye jeg kan lagre i kister og sånn som jeg har i huset mitt?  vet at det ikke er noen grense på hvor mye men har hørt mange snakke om at alle items bare plutselig ble borte fordi det var for mye der. er så kjip å miste full dwarf, ebony og blades rustning(inkl tlhørende våpen[bow/sword]). blir sikkert mer etthvert også. har også en god del våpen, spells og bøker jeg ikke har lyst til å miste, men de ligger i andre kister og tar en god del mindre plass.

6500623[/snapback]

 

Kan man miste det?

 

Åååå faen. Må nok kjøpe nytt hus snart.

Lenke til kommentar
en liten bump men noen som vet hvor mye jeg kan lagre i kister og sånn som jeg har i huset mitt?  vet at det ikke er noen grense på hvor mye men har hørt mange snakke om at alle items bare plutselig ble borte fordi det var for mye der. er så kjip å miste full dwarf, ebony og blades rustning(inkl tlhørende våpen[bow/sword]). blir sikkert mer etthvert også. har også en god del våpen, spells og bøker jeg ikke har lyst til å miste, men de ligger i andre kister og tar en god del mindre plass.

6500623[/snapback]

 

Kan man miste det?

 

Åååå faen. Må nok kjøpe nytt hus snart.

6503264[/snapback]

 

 

ja man kan miste det men det er bare hvis man plassererdet i kister som ikke er dine

 

angående plass i kister:

hver kiste har uendelig med plass men jeg vil anbefale og ikke ha alt/altfor mye i ett skap/kiste pga det vil lagge sykt bare når du åpner kisten og ukker kisten da

Endret av Campin carl
Lenke til kommentar

hehe kan jo stikke i det derre "deisgner rom" greiene å åpne den kista med "all clothing/armor" vente 1-2 sek på å få "overført" i fra kassa til seg selv. blir jo realistisk da. bruker jo omtrent samme tiden i virkelig heten :p. hehe.

 

btw. er det noen hus med mange display cases som man får kjøpt?. er litt morro å kunne legge fram sjeldne våpen armor etc. hehe. ikke minst glass armoren(selv om jeg ikke har den... enda.) snart full elven rustning nå også. mangler boots og shortsword.

 

skulle vært et hus som var spesielt laget for show off. tøfft med multiplayer da.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
hehe kan jo stikke i det derre "deisgner rom" greiene å åpne den kista med "all clothing/armor"  vente 1-2 sek på å få "overført" i fra kassa til seg selv.  blir jo realistisk da. bruker jo omtrent samme tiden i virkelig heten :p. hehe.

 

btw. er det noen hus med mange display cases som man får kjøpt?.  er litt morro å kunne legge fram sjeldne våpen armor etc. hehe.  ikke minst glass armoren(selv om jeg ikke har den... enda.) snart full elven rustning nå også. mangler boots og shortsword.

 

skulle vært et hus som var spesielt laget for show off. tøfft med multiplayer da.

6504266[/snapback]

 

Huset i Skingrad er det mange display cases. To i tredje, to i andre og vel tre i første etasje. De to i mellomste er små da. Passer for gems og daggers. I tredje er det to store for katana, longswords og armor. I første etasje er det to som akkurat passer for robes, og en stor hvor jeg lagde en diggbar formasjon med to maces henholdsvis ebony og glass i en slik plassering \\, et mithril shield i midten og to maces, daedric og elven, i en slik plassering; //. Da ble de seende slik ut

[\\ O //] hvis dere skjønner...

Lenke til kommentar

hehe joda skjønner det.

 

får vel se om jeg tar 10-20 huler sånn at jeg får kjøpt det :p.... har litt lyst til å stille ut all armoren og daedric våpnene og slikt:P.... også alle bøkene jeg skulle satt i hyller :p...

 

men har flere spørsmål jeg vettu :p... sånne ting som man kommer til å trenge seinere i spillet kommer man til å få noen advarsel elns hvis jeg legger det igjen inni en kiste i huset?...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hvordan hjelper det å ha 25% shield?

6839097[/snapback]

Du får 25 mer i armor rating, altså absorberer du 25 % mer skade. Det er null forskjell på et Shield-spell og en centimeter tykt stål, de beskytter deg like godt. Du kan selvfølgelig mikse magi og ordentlig armor som du vil.

6839648[/snapback]

Da må jeg få skaffet meg 85% shield

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...