Gå til innhold

TES: Oblivion FAQ ! ( vanlige spørsmål)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Har et lite problem. Har nettopp begynt å spille, løper rundt i bushen og plukker blomster. Så blir jeg angrepet bakfra av en rotte (eller hva det er), så blir jeg plutselig overencumbered. Før kunne jeg bære 150, nå bare 125. Prøvde å vente en time, spise noe greier, men det fungerte ikke. Noen som har peiling?

Lenke til kommentar

tom watt: Historien i spillet "slutter" når du er ferdig med main quest, men spillet er slik at du kan fortsette å spille etter main quest er ferdig om du ønsker. Så når du er ferdig med main quest så har du rundet spillet.

 

wh1te: Du har nok pådratt deg en sykdom (disease) fra rotta. Enten kan du besøke en kirke og bli renset, som Efagimo sier (om du ikke har mer infamy enn fame), du kan drikke en Cure Disease potion, eller spise en ingrediens som har Cure Disease som første ability. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg spiste en ingrediens som har Cure Disease som første ability, men det skjedde ingenting. Problemet er at jeg må kaste fra meg masse stasj om jeg skal være i stand til å gå og det suger litt å løpe rundt naken.

Lenke til kommentar

Gå inn på menyen under magidelen og se. Der vil det stå en liste over spells og eventuelle curses/diseases du er inflicted av. F.eks vil stat-boosten du har fått basert på hvilken klasse du har valgt stå der. Der vil det også stå om du har noen strength drain og hva den kommer av.

Lenke til kommentar
Det kan være problematisk å være medlem i både Mages Guild og Thieves Guild samtidig, ellers er det ingen konflikter. :)

Hva er problemet med det?

 

Bare lurer

 

 

Svar i spoilertags:

 

 

To av Thieves Guild questene innebærer at du må stjele fra Mages Guild-medlemmer. I den ene hender det også at du må drepe vedkommende. Dette vil umiddelbart gjøre at du blir kastet ut fra Mages Guild hvis du er medlem der. Du kan gjøre en "atonement quest" og bli medlem igjen, men det innebærer å få tak i en del sjeldne alkymi-ingredienser. Det letteste er enten å være medlem i guildene med to ulike karakterer eller å gjøre Thieves Guild questene før du melder deg inn i Mages Guild. :)

 

Lenke til kommentar
Det kan være problematisk å være medlem i både Mages Guild og Thieves Guild samtidig, ellers er det ingen konflikter. :)

Hva er problemet med det?

 

Bare lurer

 

 

Svar i spoilertags:

 

 

To av Thieves Guild questene innebærer at du må stjele fra Mages Guild-medlemmer. I den ene hender det også at du må drepe vedkommende. Dette vil umiddelbart gjøre at du blir kastet ut fra Mages Guild hvis du er medlem der. Du kan gjøre en "atonement quest" og bli medlem igjen, men det innebærer å få tak i en del sjeldne alkymi-ingredienser. Det letteste er enten å være medlem i guildene med to ulike karakterer eller å gjøre Thieves Guild questene før du melder deg inn i Mages Guild. :)

 

Takk for svar ;)

Skal huske det om jeg prøver Oblivion igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...