SemikolonP Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg har prøvd å logge meg inn på MSN i Kopete, men får beskjed om at det er feil passord. Passport-ID slutter med "@hotmail.com". Jeg har skrivd passordet riktig. "Override default server information" er av. Og når jeg oppretter account i programmet, passer jeg på å velge MSN. Men hver gang jeg logger meg på får jeg beskjed om at passordet er uguyldig. Nå prøvde jeg akkurat å logge meg på Yahoo, og fikk 100 filmeldinger som sa at jeg hadde ugyldig brukernavn. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Prøvd med gaim eller amsn, bare for å teste at passordet ditt er riktig? Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 installerte netopp kopete for å sjekke nå, fant ingen problemer... kan det være at serveren har vært nede litt? Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg har prøvd å logge meg inn på MSN i Kopete, men får beskjed om at det er feil passord. Passport-ID slutter med "@hotmail.com". Jeg har skrivd passordet riktig. "Override default server information" er av. Og når jeg oppretter account i programmet, passer jeg på å velge MSN. Men hver gang jeg logger meg på får jeg beskjed om at passordet er uguyldig. Nå prøvde jeg akkurat å logge meg på Yahoo, og fikk 100 filmeldinger som sa at jeg hadde ugyldig brukernavn. 6147882[/snapback] gammel kde/kopete versjon innstallert tro ? hadde det der for ca 7-8 måneder siden tror jeg. løste seg med en updatering av kde/kopete. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Prøvd med gaim eller amsn, bare for å teste at passordet ditt er riktig? 6156446[/snapback] Jeg har logga inn med MSN i Windows. Funka det. Jeg har prøvd å logge meg inn på MSN i Kopete, men får beskjed om at det er feil passord. Passport-ID slutter med "@hotmail.com". Jeg har skrivd passordet riktig. "Override default server information" er av. Og når jeg oppretter account i programmet, passer jeg på å velge MSN. Men hver gang jeg logger meg på får jeg beskjed om at passordet er uguyldig. Nå prøvde jeg akkurat å logge meg på Yahoo, og fikk 100 filmeldinger som sa at jeg hadde ugyldig brukernavn. 6147882[/snapback] gammel kde/kopete versjon innstallert tro ? hadde det der for ca 7-8 måneder siden tror jeg. løste seg med en updatering av kde/kopete. 6159620[/snapback] Har Kubuntu, men husker ikke hvilken versjon. Skal prøve å oppdatere, men det senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå