Bimmelom Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hei. Jeg får feilmelding hver gang jeg tar Høyre klikk - Lagre som - og laste ned. Hvorfor får jeg dette ? Jeg har prøvd og avinstalere Firefox og laste ned på nytt, men ikke en dritt hjelper. Det har skjedd helt plutselig nå for 3 dager siden. Og jeg skjønner ikke hvorfor. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 hva feilmelding sier kan jo være greit å opplyse om f.eks! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Hmm... Det står egentlig ingenting spesifikk, bare at det er en feilmelding og at Firefox avsluttes. Jeg kan heller ikke gå inn på Tools - Download/Options eller noen av de andre tingene der. Det er jo selfølgelig en ting som kan gjøres, det er å formatere hele driten. Men, det orker jeg ikke. Blir så stress med 1000 add-ons til WoW og 1 million drivere. Tar et halvt år og formatere. Som jeg skrev tidligere har jeg prøvd og laste ned en ny Firefox, men det går ikke det heller. Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hmm... Det står egentlig ingenting spesifikk, bare at det er en feilmelding og at Firefox avsluttes. Jeg kan heller ikke gå inn på Tools - Download/Options eller noen av de andre tingene der. Det er jo selfølgelig en ting som kan gjøres, det er å formatere hele driten. Men, det orker jeg ikke. Blir så stress med 1000 add-ons til WoW og 1 million drivere. Tar et halvt år og formatere. Som jeg skrev tidligere har jeg prøvd og laste ned en ny Firefox, men det går ikke det heller. 6153824[/snapback] Istedet for å slette hele maskina kan du jo slette profilen til firefox, som ikke slettes ved uninstall av selve firefox. Du finner den i %USERPROFILE%\Application Data\Mozilla Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) last ned og installer opera... edit: den burde vel vært i programvare-delen Endret 22. mai 2006 av lubricator Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Hmm... Det står egentlig ingenting spesifikk, bare at det er en feilmelding og at Firefox avsluttes. Jeg kan heller ikke gå inn på Tools - Download/Options eller noen av de andre tingene der. Det er jo selfølgelig en ting som kan gjøres, det er å formatere hele driten. Men, det orker jeg ikke. Blir så stress med 1000 add-ons til WoW og 1 million drivere. Tar et halvt år og formatere. Som jeg skrev tidligere har jeg prøvd og laste ned en ny Firefox, men det går ikke det heller. 6153824[/snapback] Istedet for å slette hele maskina kan du jo slette profilen til firefox, som ikke slettes ved uninstall av selve firefox. Du finner den i %USERPROFILE%\Application Data\Mozilla 6154045[/snapback] God idè. Hvor finner jeg den ? Fant den ikke på C: nemlig. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Start -> Run -> %USERPROFILE%\Application Data\Mozilla [enter] Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 God idè. Hvor finner jeg den ? Fant den ikke på C: nemlig. 6156508[/snapback] %USERPROFILE% er en variabel som representerer stien til brukerprofilen din, vanligvis er det C:\Documents and settings\'brukernavnet-ditt', det er står altså ikke %USERPROFILE% noe sted i utforsker. Men du kan bruke variablen i kommandoer f.eks. via RUN slik som Saiko skriver. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) 1. Ta kopi av bokmerkene dine, osv. Disse ligger i %USERPROFILE%\Programdata\Mozilla\Firefox\Profiles\tilfeldigetegn.default 2. Avinstallèr Firefox på vanlig måte, og fjern nøkler i registeret. 3. Last ned, og installèr Firefox på nytt. 4. Legg bookmarks.html inn i mappen du tok backup fra tidligere. Endret 22. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå