adoggy Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg prøvde å spille Need for Speed Porche 2000 i går, på min bærbare maskin (Acer 272xv), men jeg får bare feilmld at jeg har directx 0, og den trenger directX 7 for å kjøre... what? Need for Speed 4, eller andre spill som støtter directX går heller ikke... Eneste som går (foreløpig) er Heroes of Might and Magic IV... Det er ett SiS 650-skjermkort installert på maskinen...! (det er vel ett drittkort men det skal vel ihvertfall klare å kjøre Need for Speed 4....) Så... klarer ikke grafikkortet mitt å kjøre spill? støtter det ikke directX? Takk for evt. hjelp! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 har du intaller det da? du sier ikke noe om os ol..? Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 DirectX er installert! hardware specs: Mobile Intel® Pentium® 4 processor 1,6 GHz, 256 MB DDR SDRAM, 14.1" TFT Display, 16MB DDR SDRAM, 4xAGP, 8X-DVD, 56.6 (V90) modem, 10/100 Mbit netverkskort, Li-Ion batteri og Windows XP Professional Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 ok, skal ikke være 100% sikker men jeg veit at DX kan bugge of da må du desverre installere xp på nytt.... Ellers så hadde merke/modell betegnelse hjolpet(WTF) ebda mer Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Det er en Acer 273xv.... http://www.acer.no/vi/page0.jsp-page79,,,1...,,499120534.htm Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Har du prøvd å kjøre DXDiag? Du skal da kunne se om DirectX-installasjonen er korrekt. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Hvorfor tenkte jeg ikke på det..... skal prøve det...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå