lazaa- Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 en kompis av meg har litt problemer på sin msn: om en annen er på hans msn og han aner ikke hvor han hun har fått passord fra da han har relativt vanskelig passord.. kan jeg finne ipn til personen? jeg ser at han er på msn/lista min.. altså den ukjente personen på hans msn! kan jeg finne ipn hans da han er pålogget hos meg? annen måte? haster litt, så takk. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Kompisen din kan vel bytte passord? Om jeg forsto deg rett? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Kompisen din kan vel bytte passord? Om jeg forsto deg rett? 6147846[/snapback] Dette må vel være det enkleste for å bli kvitt problemet? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Du kan starte en samtale med han, og sende han en fil, eller få han til å starte en aktivitet som sender data fra maskinen hans via MSN. Mens filen overføres går du til Start - Kjør, og skriver netstat. Der vil du kunne se alle IP-adressene som har en forbindelse mot din maskin. Uansett, så tviler jeg på at du får gjort noe med IP-adressen når du får tak i den. Endret 21. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Salamaza Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 eg har følelse at han kompisen din har windows messenger i bakgrunnen, mens han bruker MSN.., jeg hadde nesten noke liknande...andre såg meg innlogga mens eg var utlogga, og det var fordi eg brukte WM for lengsiden ..og seinare installerte MSN...WM sin "systemtray"'s icon forsvant og den startet å logga seg inn auto når jeg startet pcen. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 eg har følelse at han kompisen din har windows messenger i bakgrunnen, mens han bruker MSN.., jeg hadde nesten noke liknande...andre såg meg innlogga mens eg var utlogga, og det var fordi eg brukte WM for lengsiden ..og seinare installerte MSN...WM sin "systemtray"'s icon forsvant og den startet å logga seg inn auto når jeg startet pcen. 6147893[/snapback] Du sier noe der ja. Ser en hel drøss med folk som logger seg inn dobbelt på denne måten. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 http://itpro.no/art/7221.html Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 takk takk! men det er en person som skriver masse stygge ting til andre folk :S Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 takk takk! men det er en person som skriver masse stygge ting til andre folk :S 6147985[/snapback] Få ham til å skifte passord da. Hadde sikkert vært interessant å vite hvem denne karen er da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå