iCodden Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hei, jeg har Windows Xp home edition lisens på en Fujitsu Siemens PC i dag. Skal oppgradere flere komponenter i pcen som hovedkort, cpu, harddisk og ram. Hvordan flytter jeg den registrerte lisensen fra min nåværende pc til den nye? Jeg har produktnøkkelen. Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Er det ingen som vet Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 send en mail til microsoft eller ring dem Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 du installerer enkelt og greit windows xP på din nye harddisk. Begynner den å krangle på produktaktivering, følg instruksjoner som vises på skjermen (ang. tlf. nummer du skal ringe o.s.v..) Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Litt offtopic. Jeg har hørt at det ikke skal gå an å gjøre det med Vista. Slik at operativsystemet hører til hovedkortet, så bytter du hovedkort er du nødt til å kjøpe nytt operativssystem. Stemmer dette? Det vil jo være ganske idiotisk spør du meg. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Litt offtopic. Jeg har hørt at det ikke skal gå an å gjøre det med Vista. Slik at operativsystemet hører til hovedkortet, så bytter du hovedkort er du nødt til å kjøpe nytt operativssystem. Stemmer dette? Det vil jo være ganske idiotisk spør du meg. 6200336[/snapback] Slik er den den dag i dag også, med OEM lisens. Teit ja, men slik er det. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Litt offtopic. Jeg har hørt at det ikke skal gå an å gjøre det med Vista. Slik at operativsystemet hører til hovedkortet, så bytter du hovedkort er du nødt til å kjøpe nytt operativssystem. Stemmer dette? Det vil jo være ganske idiotisk spør du meg. 6200336[/snapback] Slik er det visst også med XP nå.. Ikke det at jeg får testet slikt, rører ikke "ferdigbygd" fra de store produsentene med en ildtang.. Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg har hørt at det går med Windows Xp bare at jeg må ringe elle kontakte microsoft på mail, stemmer det? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei, jeg har Windows Xp home edition lisens på en Fujitsu Siemens PC i dag. Skal oppgradere flere komponenter i pcen som hovedkort, cpu, harddisk og ram. Hvordan flytter jeg den registrerte lisensen fra min nåværende pc til den nye? Jeg har produktnøkkelen. 6147688[/snapback] hvis den er en Fujitsu Siemens OEM lisens, da nytter de ikke å ringe til microsoft, da må du ringe til Fujitsu Siemens Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Ok, men bare det går så er det greit for meg. Litt kjipt å kjøpe ny lisens når jeg har en Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Du følger veiledningen i aktiverings vinduet, velger via telefon. Så forklarer du at hovedkorte ditt har du byttet 3 ganger på grunn av "deffekt/et eller annet"... du ble tilbydt modellen hakket over siden den fungerer bedre og er problem fri. Funket for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå