Læfsa Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg bestilte feil hovedkort, og jeg lurer på om det er mulig å kjøre Asus 7900GT på ATI Crossfire Xpress 3200 hovedkortet. Skaper dette problemer? Bør jeg bytte til ATI skjermkort? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det går nok helt fint det. På samme måte som det går helt fint å kjøre ATI-kort på nVidia-hovedkort, noe veldig mange gjør. Hvis du derimot vil ha to skjermkort som skal kjøre i Crossfire, sier det seg selv at du må ha to Ati-kort. ATI hadde gjort noe veldig feil hvis de begrenset hovedkortene sine til å kun klare å kjøre ATI-skjermkort. Da hadde de sagt farvel til størsteparten av kundemassen. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det skal væere mulig og kjøre SLI på alle hovedkort med to PCI e 16 spor, men det er IKKE offisiel støtte og det krever at du kjører et lite program som lurer drivere og slikt. Lenke til kommentar
Læfsa Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Jeg tror det er en eller annen feil, for når jeg legger inn driverne til skjermkortet, og de er lagt inn låser maskinen seg for noen sekunder hvert minutt. Dette skjer bare etter at driverne er installert. Jeg har prøvd nye drivere også Hva gjør jeg, bytter jeg det? Endret 21. mai 2006 av Læfsa Lenke til kommentar
Norwegian_patriot Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Kjenner godt til problemet siden dette er naboen min Fant til slutt ut hva som var feil og det var selvølgelig ikke skjermkortet slik som det først trodde Takk til eventwvr.exe eller hva det nå heter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå