Gå til innhold

nintendo wii's ekstra kontroll ?

robzx

Anbefalte innlegg

Lurte bare på mens jeg så gjennom disse bilde galleriene til db.no, så kom jeg over dette: http://www.dagbladet.no/kultur/2006/05/11/465921.html?i=13

Altså en Nintendo Wii i nes/snes design :dribble:

Noen som vær så snill kan forklare meg om denne følger med eller hva den gjør, om den kan brukes til å spille f.eks zelda tp i gamecube stil ?

Linker til informasjon om denne hadde vært kjempe fint.

mvh Robin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, hvis du hadde lest noen artikler i stedet for å se bare på bilder hadde du raskt funnet ut at dette er wii sin håndkontroll for bakoverkompabilitetens del, og for å spille i "klassisk" stil.

Vet ikke om den følger med, men ja den kan brukes til å spille Zelda i klassisk stil.

Skal prøve å lete opp noen linker til deg.

Lenke til kommentar

Det kommer jo flere add-on kontrollere til hovedkontrolleren, og nekter å tro at Nintende gir disse med gratis, spesielt hvis maskinen skal bli så billig som det høres ut som.

Jeg trodde alltid at man kunne ta Wii kontrolleren og bruke den sideveis, da ligner den jo på den klassiske Nes kontrolleren. Dumt hvis man må ha ekstra kontroll for å spille eldre spill.

Lenke til kommentar
Det kommer jo flere add-on kontrollere til hovedkontrolleren, og nekter å tro at Nintende gir disse med gratis, spesielt hvis maskinen skal bli så billig som det høres ut som.

Jeg trodde alltid at man kunne ta Wii kontrolleren og bruke den sideveis, da ligner den jo på den klassiske Nes kontrolleren. Dumt hvis man må ha ekstra kontroll for å spille eldre spill.

6150789[/snapback]

Det er en klassisk kontroller til SNES/SEGA/N64 og kanskje TurboGrafx -spill. NES kan du velge om du vil bruke Wiimote eller den klassiske.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Hadde egentlig aldri spillt noe særlig konsoll før N64 kom ut. Så det var vel den første gamepad'en jeg prøvde ordentlig. Og jeg synes den var helt forferdelig :)

Men så synes jo og jeg at den orginale XBOX kontrolleren, den STORE var god å holde i :p

6153278[/snapback]

Det viser jo bare kor forskjellige vi to er akkurat her. :!: Eg holdt på å le meg ihjel av den orginale xbox kontrollern, for det var vel egentlig det verste eg noengang har prøvd.Og eg har på ingen måte SMå hender sånn sett. Det var vel også ein grunnn til at MS begynte å shippe konsollene sine med Controller S :whistle:

Lenke til kommentar
jeg er VELDIG glad for at Xbox'en min hadde Controller S.... den store var FÆL. visste du at Microsoft lagde de små kontrollene til de små japanerne :D

men jeg likte N64 kontrolleren...

6153730[/snapback]

Stemmer det med japsene,men like godt de innførte den til resten av verden også. Har enda til gode å teste denne kontrollern eg altså.Regner med den er noe ala 360 kontrollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...