iNtensimilla Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Har dette skjermkortet: https://prisguiden.no/product.php?productId=25391 Finnes det en Artic Cooling kjøler som passer til det skjermkortet? Helst til å få tak i fra microplex.no. Lenke til kommentar
Crazyfool Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Har samme kortet, bare 256Mb-utgaven. Da jeg skulle bytte kjøler på kortet kom jeg frem til at Zalman var det eneste alternativet siden Artic Cooling ikke har noen kjølere som passer til 6600 AGP. Kjøleren jeg har montert er: Zalman GPU-kjøler, VF700-AlCu I tillegg må du kjøpe med Zalman HSI chipsetkjøler Du bør ta en titt på produktinformasjonen hos Zalman angående installasjonen. (Spesielt under "Compatible VGA Cards") Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Har samme kortet, bare 256Mb-utgaven. Da jeg skulle bytte kjøler på kortet kom jeg frem til at Zalman var det eneste alternativet siden Artic Cooling ikke har noen kjølere som passer til 6600 AGP. Kjøleren jeg har montert er: Zalman GPU-kjøler, VF700-AlCu I tillegg må du kjøpe med Zalman HSI chipsetkjøler Du bør ta en titt på produktinformasjonen hos Zalman angående installasjonen. (Spesielt under "Compatible VGA Cards") 6161129[/snapback] Tusen takk for svar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå