Gå til innhold

Ny 6280 mistenker feil?

Anbefalte innlegg

Hei i går kjøpte jeg med en ny nokia 6280, ladet den opp og var veldig fornøyd, men merket at signalstyrkemåleren øverst til venstre skiftet mellom en antenne og en 3g logo..noen som kan forklare hva det er?

I tilleg la jeg merke til at signalstyrkene er mistenkelig svake og innimellom forsvinner de helt slik at jeg må starte den på nytt...alle andre mobiler jeg har hatt har fått 100% signalstyrke...skal jeg ta den tilbake til butikken i morgen?

-takk-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei i går kjøpte jeg med en ny nokia 6280, ladet den opp og var veldig fornøyd, men merket at signalstyrkemåleren øverst til venstre skiftet mellom en antenne og en 3g logo..noen som kan forklare hva det er?

I tilleg la jeg merke til at signalstyrkene er mistenkelig svake og innimellom forsvinner de helt slik at jeg må starte den på nytt...alle andre mobiler jeg har hatt har fått 100% signalstyrke...skal jeg ta den tilbake til butikken i morgen?

-takk-

6147291[/snapback]

Når det gjelder det med at det skifter mellom en antenne og en 3G logo er forklaringen at du bruker både 3G nettet og GSM nettet. Vis du går innpå instillingene kan du velge en av de. Hvis du ikke har noe nytte av 3G nettet anbefaler jeg deg å bruke GSM. Det bruker mindre batteri.

Det andre har jeg ingen forklaring på.

Lenke til kommentar
Takk..Noen som vet noe om punkt 2?
Problemet oppstår ofte når telefonen skifter mellom GSM og UMTS. Spesielt i tilfeller hvor det er noenlunde lik dekning..

Mulig det kan forbedres med ny SW, uten at jeg kan si det for sikkert.

6151245[/snapback]

ser ut til at andre har meldt om samme feil også. de opplevde den når telefonen var i rent gsm modus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...