Kevin S Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Hvorfor se på nettet når du kan se det på tv?? Fotball er kjedelig uansett Kevin Endret 23. mai 2006 av Kevin S Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 snakket med kundeservice igår, skulle senede meg nytt modem. håper det løser problemet. Tror ikke mitt problem har så mye med tv2 å gjøre...var fortsatt tregt igår selv om det var noe bedre. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hvorfor se på nettet når du kan se det på tv?? Fotball er kjedelig uansett Kevin 6160107[/snapback] Jeg så ikke på fotball/Web-tv men pga. stor trafikk ble alle NGT og Telenor kunder rammet, samme hva de gjorde på nettet. Men jeg har mange grunner til at jeg faktisk bruker web-tv fremfor vanlig tv... (tenker du litt på det, så er det ganske mange grunner). Web-tv sender faktisk mye mer enn vanlig tv gjør. TV2's web-tv er faktisk en liten samling kanaler i seg selv, som sender forskjellige fotballkamper hver seg på samme tidspunkt. I tillegg kan man se programmer man har gått glipp av og programmer man vil se på nytt. Eller meg da... som ikke har kabel-tv for tiden pga. det ubrukelige sameiet her jeg bor ikke har fått fingeren ut og bestilt det etter det ble ødelagt. Tror egentlig de ikke gidder å gjøre det noen gang. Da er Web-tv redningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå