Hotel Papa Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Heisann... Har et engelsk prosjekt der jeg skal lage en film om Battlefield 2.. Så fikk jeg til et fett stunt der jeg som flyr helikopter greier å ta en loop mens et anna fly passerer rett over meg i det jeg får rettet ut (ser ivertfall litt kult ut) Men er det noen som vet hvordan jeg får til å lage det i slowmotion? Altså akkurat i det flyet passerer meg? -EvenruD- Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Høyre museklikk på filmen så velger du insert/remove envelope også velocity. Da kommer det en grønn strek mitt på filmen som du kan dra opp og ned. Da kan du velge slow motino eller fast motion Slik er det hvertfall i vegas 5 Endret 21. mai 2006 av Magnusha Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Takker og bukker Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Never mind . Endret 21. mai 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå