toanro Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Kan noen hjelpe meg med dette: Jeg får ikke lengre aktivert innlogging med passord i XP - har fjernet alle instillingene og prøvd å lagt de til på nytt men det hjelper ikke... Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Chb Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Kan noen hjelpe meg med dette: Jeg får ikke lengre aktivert innlogging med passord i XP - har fjernet alle instillingene og prøvd å lagt de til på nytt men det hjelper ikke... Hva kan være galt? 6146816[/snapback] Har du prøvd å bytte til raskt brukerbytte og ikke velkomstskjerm? Det kan være at det kan fungere! Endret 21. mai 2006 av Chb Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 du får ikke rask brukerbytte uten velkomstskjerm da.... jeg vil anbefale at du tester gamle gode loginscreen hvor du manuelt skriver inn brukernavn og passord;) Lenke til kommentar
toanro Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Prøvde dette tipset, men det hjalp nok ikkje... Frykter kanskje at det har skjedd noe feil /( bugg i registeret en eller annen gang i forbindelse med at pc'n har kræsja eller lignende.. Lenke til kommentar
toanro Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Prøvde begge de tipsene ovenfor, men det ser ikke ut til å hjelpe noe av det... Er det måter man kan reparer "feil" i windos eller sjekke dette problemet litt grundigere? Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hva med å rydde opp i registeret ditt?? ^_^ Skaff deg Ccleaner og kjør registopprydding, er du heldig kan dette kanskje hjelpe på progblemet, og gjør det ikke det får du iallefall ryddet opp litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå