Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av styling og felger i Tyskland

Anbefalte innlegg

Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste denne, så jeg satset på at den passet inn her.

Jeg har en Audi A4 2000 modell som jeg driver å fikser litt på :) Til nå har d gått i annlegg og fått inn litt skjermer å sånn, å har no tenkt å kjøpe styling felger og senkesett. Dette er jo relativt dyrt i Norge. Så begynte jeg å tenke på at i sommer skal jeg på biltur til danmark/tyskland. Surfet litt på nettet, men va vanskelig å finne så mye konkret. Så tenkte kanksje noen her viste litt mer.

Er d mye penger å spare på å få stylet og felger i tyskland / danmark, regner med at tyskland er billigst. Er det noen som har erfaring med dette? Noen som vet om noen konkrete butikker, verksted som er seriøse? Noen som har gjort dette før?

Jeg er ute etter felger front sideskjørt og bakfanger og et senkesett som kan justeres. Skal ha en pen men ikke harry bil.

Lufter bare tanken, og er innstresert i erfaringe og konkrete sjapper.

Er avhengig av å få montert utstyret på bilen, men kan lakkere her hjemme om dette er nødvendig.

Takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk varestatus fra FK først vertfall, tror de har hatt litt leveringsproblemer, men kan være jeg surrer..

Om du uansett skal nedover, så er nok en del å spare på det, om du ikke betaler toll for det. Det mange gjør, er at dem reiser ned, kaster det gamle, lakker det nye (kan spare på å lakke det i Tyskland også), og monterer det. Da kan man lett kjøre gjennom tollen uten å vekke mistanke, noe man fort gjør om man kommer gjennom tollen med bilen full av enten store pappesker, eller ulakkert støtfangere i alle regninger.. :)

Lenke til kommentar

Høres logisk ut :) Det var vel d som va planen, kjøre nedover på vinterfelger, og resten er vel ikke så mye å samle på. Skal nedover til tyskland uansett på biltur ja, så hadde vært herlig om jeg fikk ordnet dette i samme slengen. Så håper flere komme med innspill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...