nasir91 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) www.clanbea.moo.no Den er blitt lagt litt tid på å lage, så kom med noen kommentarer, tar kritikk med TAKK. Hva synes dere, burde jeg bytte noe? Kan noen hjelpe meg med PHP?, jeg skal sette inn ett par script. Men skjønner ikke hvordan jeg skal få den i bruk Endret 21. mai 2006 av nasir91 Lenke til kommentar
Amento Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Lag URL'en til en link, irriterende å måtte åpne en ny side og så lime inn linken - Banneret er for bredt. - Rollover effekt på knappene på toppen - Kanskje en litt tydeligere rollover effekt på sidemenyen... - Det ble utrolig mange av de svarte linjene spesielt på den "join us" siden... - Homepage-knappen på toppen? Mener du ikke home? - Den "Black Evil Army" teksten på banneret var stygg... Du må kanskje si hvilke script du skal sette inn og ikke bare at du trenger hjelp til PHP? Lenke til kommentar
nasir91 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 det er en script som heter Vwar. Det er en sånn clan greie. Kan noen hjelpe meg nå? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Åhei for en side <slaktemodus> -Reklamen, må den virkelig være der? -Tabellsuppe med masse spacere, nasty. -Bruk av inline CSS, hvorfor?! -Jeg måtte lete en stund før at jeg skjønte at det var CoD2 dere spilte -Header, masse ekle effekter som er unødvendige og får øynene mine til å fokusere på den,i stedet for resten av siden, ikke hjelper den å skjønne at det er CoD2-clan side heller. Den er også større en siden, og bare henger utenfor, som gjør at det føles enda mer rotete. Det hadde vært bedre om den ikke var der i det hele tatt. -De 3 boksene like under menyen er tomme og store, lag de mindre så det blir mer ryddig. -Kolon brukt før og etter tekst som skulle vært i <h#>-elementer. Ellers, det er template, ikke noe man har laget selv, egentlig ingenting som skulle vært kommentert på. Nei, kom tilbake når du har en side du har laget selv fra scratch, helst med bruk av div & css. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ganske bra layout! banner bredden likte ikke jeg helt sett det til 755 px Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 fint dette, men bakgrunnen ble jeg helt sliten av å se på :O Lenke til kommentar
nasir91 Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Hva skal jeg bytte ut til da? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hva CoD2? Trodde det var CS jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå