ViVentis Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Nå har jeg akkurat sett gitaren til en kompis falle i bakken og knekke nakken. Gitaren var lånt, og var veldig elsket av sin herre. Det skal være mulig og reparere skaden, men jeg lurer på hva man må regne med å betale. Noen som har erfaring? Skaden er slik: Gitarhalsen er sprukket opp på baksiden, helt oppe ved hodet. Det er et langt brudd med en del splinter. Hodet tipper fremover siden det ble trekt frem av strengene. Hodet er ikke helt av. Håper noen kan svare. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 ta kontakt med div musikkforretninger så får du høre. men jeg kan love at det ikke blir billig. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hva slags gitar er det? Dersom det er snakk om en squier e.l. så er ikke en ny hals såå dyr. Hvis det er snakk om en Gibson, fender e.l. kan det fort bli littfor dyrt. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Marshall kassegitar... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Marshall kassegitar... 6147512[/snapback] Du mener ikke Martin eller noe, da? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hvis du er iskald kan du gjøre det selv, søk litt på nettet så finner du guider. Det er helt likt det de gjør på gitarverkstedet i den lokale sjappa. Jeg vil tro at de skal ha litt penger for å fikse det, men så veldig gale priser kan jeg ikke tenke meg. Noen lapper må du nok ut med ja. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Lapper, som i tusenlapper? Tenker jeg dropper å gjøre det selv da jeg ikke bor en plass jeg har mulighet til dette nå. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Var å hørte med musikkforretningen på Kvadrat nå. De sa at det ville komme på en 5-6 hundre om bruddet ikke var så komplisert, og 12-15 hundre om de måtte sende den vekk til en reparatør som har mer utstyr. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Marshall kassegitar... 6147512[/snapback] Du mener ikke Martin eller noe, da? 6149676[/snapback] Marshall har forresten gitarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå