M.H Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei! Når jeg går inn på: høyreklikk på skrivebord > instillinger > avansert > GeForce4 Ti4400 kommer det opp en melding som sier "rundll32.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne". Når jeg trykker på "ikke send" lukkes boksen for "Plug and Play-skjerm og NVIDIA". Jeg får ikke gjort noen instillinger der siden den lukkes med en gang. Noen som vet hva feilen er? Jeg har Windows XP PRO og MSI GeForce4 Ti4400 På forhond takk [ Denne Melding var redigert av: M.H på 2002-10-07 08:02 ] Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Vet ikke hva slags drivere du har... Men om du har oppgradert til 40.xx, så ligger det igjen 2(trur jeg) gamle filer, som må slettes manuelt. Finner mer info om det på http://www.win-xp.no Eller du kan avinstallere driverene helt, og legge dem inn igjen. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei! Takk for svar. :smile: Jeg har 40.41 driverne, ja. Jeg har prøvd å avinstallere de helt, og installere de på nytt ogjen, men det hjalp ikke. Jeg prøvde og installere 29.42 driverne, og da var det ikke noe problem. Hvilken to filer må slettes manuelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå