Gå til innhold

Xbox "1" Hva kan man bruke den til?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XBMC er en pen applikasjon. Kan streame media over nett eller spille lokalt. Men, den takler ikke video med høy oppløsning, eller codecs som h.264. Men ellers fungerer den glimrende, ihvertfall hvis du har dvdremoten også.

Lenke til kommentar

Medie-senter.

Jeg bruker min til å se på DVD, Divx, xvid, etc på tvskjermen enten fra fil på disk, på DVD-plate, eller over nettverk.

Jeg bruker den også til å høre på musikk enten fra mp3 (o.l.) fra fil ELLER streaming over internett.

Jeg har også mulighet til å bruke den til å navigere de digitale bildene mine.

Til sist bruker jeg den til å spille både moderne spill og nintendo/supernintendo spill.

Hvordan får jeg til alt dette? XBMC :)

Med en 250GB harddisk har jeg plass til praktisk talt alle nintendo/super nintendo-spill som er lagd, en god samling moderne spill, hele MP3 samlingen min, og en del morsomme bilder og videosnutter.

Endret av invictus
Lenke til kommentar
Evt; funker dette med 360??

6170455[/snapback]

Å se filmer og sånn ja!

Men da må de streames over.

For å se filmene så må du ha mediacenter installert på pcn, hvis du har vanlig windows så får du bare streama musikk.

Eller så går det ikke an å legge inn musikk annet enn å rippe cder. Så hardisken til 360 er rimelig ubrukelig for slik bruk enda..

Lenke til kommentar
Ja jeg har nå en gammel moddet xbox "1"

Hva kan jeg bruke den til? Hva bruker dere xboxen deres til uten om å spille?

6146334[/snapback]

Er enig med de andre som har svart at det er genialt! Med stor HDD så er det en drøm!:) Å modde Xbox 1 er et klokt valg for da åpner du for et hav av muligheter...Og rosinen i pølsa XBMC! :w00t::)

Lenke til kommentar
XBMC er en pen applikasjon. Kan streame media over nett eller spille lokalt. Men, den takler ikke video med høy oppløsning, eller codecs som h.264. Men ellers fungerer den glimrende, ihvertfall hvis du har dvdremoten også.

6146448[/snapback]

Min spiller i alle fall HR.HDTV releasene av Lost uten problemer. (960x544).

Kanskje ikke direkte høy oppløsning, men høyere enn det xboxen er laget for.

Gleder meg til Xbox 360 kan moddes... :D

Til trådstarter:

Spiller, ser film, hører musikk på min. XBMC er hjertet i xboxen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...