albions Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Har nå ein ny PC, men det var noe som gikk galt under instalasjon av SP2 så eg måtte resette PC `en ein del ganger ved hjelp av resett knappen. Er dette skadelig for ein PC ? Lenke til kommentar
albions Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Nei, egentlig ikke. 6145770[/snapback] Hmm har hørt det motsatte av noen andre men Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hvis du restarter pcen 60 ganger i minuttet så er det ikke sikkert strømforsyningen liker dette så godt, og kan da sende ut overspenning i kabinettet. Men ellers tror jeg ikke det er så farlig, hvis pcen er av nyere sort så. Lenke til kommentar
albions Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Hvis du restarter pcen 60 ganger i minuttet så er det ikke sikkert strømforsyningen liker dette så godt, og kan da sende ut overspenning i kabinettet. Men ellers tror jeg ikke det er så farlig, hvis pcen er av nyere sort så. 6145861[/snapback] Det var bra å høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå