Are.......... Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 hehe jaja.. Han hadde noen gode der fra før ja.. Men, noen hvilken andre lag liker folk her a? Bare jeg som liker Newcastle 6190123[/snapback] Nei! Newcastle kommer virkelig til å hoppe opp et par plasser neste år! Bare vent og se! Lenke til kommentar
............... Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 hehe jaja.. Han hadde noen gode der fra før ja.. Men, noen hvilken andre lag liker folk her a? Bare jeg som liker Newcastle 6190123[/snapback] Nei! Newcastle kommer virkelig til å hoppe opp et par plasser neste år! Bare vent og se! 6205354[/snapback] ah sånn skal det være -- http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=304542 Det missliker jeg sterkt! Syns chelsea har mange nok gode spillere nå. Blir for dumt at de har mange spillere på benken som kunne vært på første 11'ern til mange mange andre lag! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Reagerer du først på det nå beneiro? Lenke til kommentar
............... Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Reagerer du først på det nå beneiro? 6215376[/snapback] nei, har sagt at jeg missliker chelsea for det de gjør før. Tror det er i denne tråden også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå