Gå til innhold

Den "store" fotball tråden!

ZayCon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare ikke Chelski kjøper han, så går det bra for meg.. HATER CHELSEA!

6185887[/snapback]

Han drar nok til Chelsea siden han vil til England.

6186086[/snapback]

hvorfor skulle han dra til chelsea da? er ikke en selvfølge!

6186094[/snapback]

Jeg sa ikke at det var selvfølgelig. Men det er ikke så veldig andre som har muligheten til å betale for Shevchenko og han vil nok til den engelske klubben som gjør det best.

"We will now start negotiations with Chelsea, but they won’t be easy,” concluded the Rossoneri Vice-President

Endret av Snillingen
Lenke til kommentar
Bare ikke Chelski kjøper han, så går det bra for meg.. HATER CHELSEA!

6185887[/snapback]

Han drar nok til Chelsea siden han vil til England.

6186086[/snapback]

hvorfor skulle han dra til chelsea da? er ikke en selvfølge!

6186094[/snapback]

Jeg sa ikke at det var selvfølgelig. Men det er ikke så veldig andre som har muligheten til å betale for Shevchenko og han vil nok til den engelske klubben som gjør det best.

"We will now start negotiations with Chelsea, but they won’t be easy,” concluded the Rossoneri Vice-President

6186131[/snapback]

chelsea kommer til og vinne endel en stund framover nå..

Synd :/

Lenke til kommentar
Muligens ^^ Men du kunne godt prøvd å være litt seriøs..

6186853[/snapback]

ja greit. Men jeg syns det er synd at en klubb pluttselig får en eier, som har masse penger! Så kjøper de alt og alle. Og kan ikke tape. Hvis en spiller spiller dårlig i 6 kamper kjøper de en annen for å erstatte han(nesten da ;) )

Greit nok å få litt penger av eiere, men den "ærlige" måten å få penger på, er å spille bra. Hvis du spiller bra kommer du høyt på tabellen, gjør du det kommer du ut i verden, gjør du det får du masse sponsord intekter+ at det kommer mange flere på kampene dems. Det i tillegg til litt penger fra høyere hold, skal betale lønninger og kjøpe spillere.

Jeg syns også det er syns på de spillerne som er på Chelsea sin rekrutt skole. Med bare toppspillere på a-laget, hvordan skal da en ung og uerfaren spiller komme seg opp? Tror ikke han nazi trenern vurderer det en gang. Han kan jeg love deg ikke tenker mye på unge spillere. Men det er nok de som er rundt han som gjør det, noe som er bra da.

Men igjen, poenget med fotball er å vinne kamper! Så jeg kan jo egentlig ikke klage på det de gjør. De scorer mål. Men jeg liker ikke måten de gjør det på..

Sånn seriøst nok leaf?

Lenke til kommentar
Muligens ^^ Men du kunne godt prøvd å være litt seriøs..

6186853[/snapback]

ja greit. Men jeg syns det er synd at en klubb pluttselig får en eier, som har masse penger! Så kjøper de alt og alle. Og kan ikke tape. Hvis en spiller spiller dårlig i 6 kamper kjøper de en annen for å erstatte han(nesten da ;) )

Greit nok å få litt penger av eiere, men den "ærlige" måten å få penger på, er å spille bra. Hvis du spiller bra kommer du høyt på tabellen, gjør du det kommer du ut i verden, gjør du det får du masse sponsord intekter+ at det kommer mange flere på kampene dems. Det i tillegg til litt penger fra høyere hold, skal betale lønninger og kjøpe spillere.

Jeg syns også det er syns på de spillerne som er på Chelsea sin rekrutt skole. Med bare toppspillere på a-laget, hvordan skal da en ung og uerfaren spiller komme seg opp? Tror ikke han nazi trenern vurderer det en gang. Han kan jeg love deg ikke tenker mye på unge spillere. Men det er nok de som er rundt han som gjør det, noe som er bra da.

Men igjen, poenget med fotball er å vinne kamper! Så jeg kan jo egentlig ikke klage på det de gjør. De scorer mål. Men jeg liker ikke måten de gjør det på..

Sånn seriøst nok leaf?

6188614[/snapback]

som om jeg skulle sagt det selv! Veldig bra sagt ;)

HATER Chelsea!

Lenke til kommentar

Det paradoksale er jo at chelseas 2 beste spillere (ihvertfall mest viktig for laget), Terry og Lampard var i klubben FØR russern kom. Jeg er ingen chelsea mann, har ikke sansen for klubben i det hele tatt. Men synes dette er ett godt poeng.

Lenke til kommentar
Det paradoksale er jo at chelseas 2 beste spillere (ihvertfall mest viktig for laget), Terry og Lampard var i klubben FØR russern kom. Jeg er ingen chelsea mann, har ikke sansen for klubben i det hele tatt. Men synes dette er ett godt poeng.

6188759[/snapback]

ja, men de hadde ikke vært like gode uten alle de gode medspillerne..

Lenke til kommentar

6188759[/snapback]

ja, men de hadde ikke vært like gode uten alle de gode medspillerne..

6189988[/snapback]

Nei, det er klart. Ville bare understreke at mourinho og russern ikke startet HELT på bar bakke :)

Lenke til kommentar

Dette er vel litt off-topic, men det handler nå om fotball. :p

Lurer på om det er noen av dere som vet hvem spilleren nede i midten på dette bildet er?

allofthem_modded.jpg

Mener å huske at jeg har sett han en plass tidligere, men klarer ikke å komme på navn. :no:

Takknemlig for hjelp. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...