Forumforumforum Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Hehe, hører rykter om at fotoforretninger har en kjeeempestor server med bare snuskebilder av kundene sine jeg ? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Tror du virkelig vi tar vare på bildene vi fremkaller? Hehe. Det hadde blitt en usannsynlig mengde bilder, og for det andre tror jeg ikke det er helt lovlig heller. Uansett hadde det vært ulovlig å publisere de på nettet. Så jeg må nok skuffe deg... 6150084[/snapback] Det er ikke snakk om å publisere, kun en vennetjeneste Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det er ikke snakk om å publisere, kun en vennetjeneste 6150843[/snapback] Uansett ikke mulig når bildene ikke er tilgjengelige Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hehe, hører rykter om at fotoforretninger har en kjeeempestor server med bare snuskebilder av kundene sine jeg ? 6150123[/snapback] Tror seriøse forretninger gjør seg for gode for slike saker Men nå er det ikke det vi diskuterer her. Vi får gå tilbake til MILF diskusjonen. Ang. aldersgrense... man er da MILF om man er en mor på 20 år også? Finnes sexy MILFs over 35 også, men foretrekker de på 25-35 jeg da Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg så et par lokale milfs idag.. Vil ikke nevne navn, eller legge ut bilde elns men.. De er ganske fine, samt at de er helt "orginale". Ikke noen modifikasjoner på de nej Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ang. aldersgrense... man er da MILF om man er en mor på 20 år også? Finnes sexy MILFs over 35 også, men foretrekker de på 25-35 jeg da 6150894[/snapback] Man er kanskje MILF i ordet, men ikke i ånden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå