Forumforumforum Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) oivind_dahle har laget en kåring over "årets milf". ( link til oivind_dahle tråd her ) Jeg ble frustrert da jeg så at det var så det var så få norske damer der Derfor tenkte jeg: " Hvorfor ikke lage en for norske milfs også ?! " Så derfor, kom med forslag til NORSKE milfs. Helst noen som mange veit hvem er, men kan også være lokale milfs (NB! Du må ha en annen på forumet her til å bekrefte at det er en "mom") Og husk som oivind_dahle sa, ikke din egen mor helst (Dette er på ingen måte noe etterlikning eller konkurrent av oivind_dahles tråd, jeg vil bare ha noe av det samme for norske.. Jeg kjører ingen offisiell eller uoffisiell kåring.. men kommer kanskje en poll litt seinere hvis det er mange forslag her..) (NB!Ikke bilder som strider imot forumets regler! ) Mine bidrag: Katrine Moholt (31) (drit i ansiktet) Dorthe Skappel (42) Kom igjen, sleng ut bilde ( r) av flere! Endret 21. mai 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hehe... to av mine kollegaer det der gitt... Ville stemt på Kathrine jeg. Søt jente. Dorthe har silikon. Ikke spør hvordan jeg vet det (ikke tenk FOR koffert nå da). Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Dorthe har silikon. Ikke spør hvordan jeg vet det (ikke tenk FOR koffert nå da). 6145779[/snapback] Javel? du har ikke noen hemligheter om Katrine også da? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Jobber deltid på TV 2. Katrine har jeg aldri møtt personlig dessverre, men uansett har jeg fått avslørt Dorthe sin "mørke" side på min hovedjobb (fotobutikk). Hun leverte jevnlig toppløsbilder av seg selv på stranden før, og en dame får ikke sånn uten videre tre ganger så store pupper fra en sommer til den neste Endret 21. mai 2006 av Afseth Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Lurer på hvor mye du kunne solgt de for. Tipper se og hør hadde vært rimelig intressert. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jobber deltid på TV 2. Katrine har jeg aldri møtt personlig dessverre, men uansett har jeg fått avslørt Dorthe sin "mørke" side på min hovedjobb (fotobutikk). Hun leverte jevnlig toppløsbilder av seg selv på stranden før, og en dame får ikke sånn uten videre tre ganger så store pupper fra en sommer til den neste 6148400[/snapback] Drømmejobb Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Aner jeg en liten cameltoe på bildet av Katrine? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jobber deltid på TV 2. Katrine har jeg aldri møtt personlig dessverre, men uansett har jeg fått avslørt Dorthe sin "mørke" side på min hovedjobb (fotobutikk). Hun leverte jevnlig toppløsbilder av seg selv på stranden før, og en dame får ikke sånn uten videre tre ganger så store pupper fra en sommer til den neste 6148400[/snapback] Du tror ikke du kunne sendt de bildene til meg på PM? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hva skjer med at moderatorene er utrolig kule i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Send til meg også. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Genial tråd! skal se om jeg ikke kommer på noen Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jobber deltid på TV 2. Katrine har jeg aldri møtt personlig dessverre, men uansett har jeg fått avslørt Dorthe sin "mørke" side på min hovedjobb (fotobutikk). Hun leverte jevnlig toppløsbilder av seg selv på stranden før, og en dame får ikke sånn uten videre tre ganger så store pupper fra en sommer til den neste 6148400[/snapback] Drømmejobb 6148415[/snapback] Spess når pensjonistene kommer med bilder fra nude beachen på kreta Gilf Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 det tviler vi vel ikke på? men smell på dorthe pics! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Du tror ikke du kunne sendt de bildene til meg på PM? 6148475[/snapback] Jeg har plass på serveren Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 For en genial tråd! Keep'em coming! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Hilde Lyrån (42) Liv Marit Wedvik (36) Endret 21. mai 2006 av SupremeX Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Synes vi bør stramme inn reglene. En MILF er en mor over 30. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå