Gå til innhold

Tråden for norske milfs!

Anbefalte innlegg

oivind_dahle har laget en kåring over "årets milf".

( link til oivind_dahle tråd her )

Jeg ble frustrert da jeg så at det var så det var så få norske damer der :(

Derfor tenkte jeg: " Hvorfor ikke lage en for norske milfs også ?! "

Så derfor, kom med forslag til NORSKE milfs.

Helst noen som mange veit hvem er, men kan også være lokale milfs (NB! Du må ha en annen på forumet her til å bekrefte at det er en "mom")

Og husk som oivind_dahle sa, ikke din egen mor helst :)

(Dette er på ingen måte noe etterlikning eller konkurrent av oivind_dahles tråd, jeg vil bare ha noe av det samme for norske.. Jeg kjører ingen offisiell eller uoffisiell kåring.. men kommer kanskje en poll litt seinere hvis det er mange forslag her..)

(NB!Ikke bilder som strider imot forumets regler! )

Mine bidrag:

Katrine Moholt (31)

1137316443.88041.jpg

Moholt_858.jpg

(drit i ansiktet)

Dorthe Skappel (42)

1132208807.12409.jpg

02180001_159508a.jpg

dorthe_skappel_p_spa1.jpg

Dorthe_Skappel_189738m.jpg

Kom igjen, sleng ut bilde ( r) av flere!

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jobber deltid på TV 2.

Katrine har jeg aldri møtt personlig dessverre, men uansett har jeg fått avslørt Dorthe sin "mørke" side på min hovedjobb (fotobutikk). Hun leverte jevnlig toppløsbilder av seg selv på stranden før, og en dame får ikke sånn uten videre tre ganger så store pupper fra en sommer til den neste :)

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Jobber deltid på TV 2.

Katrine har jeg aldri møtt personlig dessverre, men uansett har jeg fått avslørt Dorthe sin "mørke" side på min hovedjobb (fotobutikk). Hun leverte jevnlig  toppløsbilder av seg selv på stranden før, og en dame får ikke sånn uten videre tre ganger så store pupper fra en sommer til den neste :)

6148400[/snapback]

Drømmejobb :love:

Lenke til kommentar
Jobber deltid på TV 2.

Katrine har jeg aldri møtt personlig dessverre, men uansett har jeg fått avslørt Dorthe sin "mørke" side på min hovedjobb (fotobutikk). Hun leverte jevnlig  toppløsbilder av seg selv på stranden før, og en dame får ikke sånn uten videre tre ganger så store pupper fra en sommer til den neste :)

6148400[/snapback]

Du tror ikke du kunne sendt de bildene til meg på PM? :whistle:

Lenke til kommentar
Jobber deltid på TV 2.

6148400[/snapback]

Drømmejobb :love:

6148415[/snapback]

Spess når pensjonistene kommer med bilder fra nude beachen på kreta :love: Gilf :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...