nasir91 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Clanen min har fått et nytt hjemmeside. http://www.clanbea.moo.no/ Jeg har brukt lang tid på denne, og hosten er gratis. www.bythost.com HER FÅR DU PHP, MY SQL ALT GRATIS. 250 MB PLASS 30 GB BANDWITH!!!! HA SYNES DERE SOM SIDEN? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Bare jeg som ikke fant ut hvilket spill dere spillte? Og det bør du egentlig få se med en gang du kommer inn på siden, og ikke lete over halve forumet/siden. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg har brukt lang tid på denne 6145532[/snapback] Håper virkelig ikke det Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Jeg har brukt lang tid på denne 6145532[/snapback] templates FTW! Endret 21. mai 2006 av ikkeno Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Clanen min har fått et nytt hjemmeside. http://www.clanbea.moo.no/ Jeg har brukt lang tid på denne 6145532[/snapback] Nei, du har brukt en template. Siden var stygg, rotete og er det in å ha header som er breiere en resten av siden? - Ekkel bakgrunn - Rotete layout - Man setter ikke opp en layout med tabeller - For mange effekter i header. Er ikke noe gøy nr man kan se nøyaktig hvilke effekter du har brukt i photoshop. - Outer glow i menyen Sorry, men den "va'kke no særlig". + At den er feilpostet Lenke til kommentar
Patience Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) "New BEA site is here. I hope that you like it. Many more features to come. So stay with us, this is gonna be very good and exciting. We will join tournaments, and leagues. Thanks to Sandfl3a for helping me for choosing and more. I hope you enjoy your stay, and stay with us. I have spent much time to make this site, so please dont argue before its finished. Please PM me if you find any bugs or any changes you think that I should make on this site. To help us to get rid of bugs, and get this site even better. Enjoy your stay, because BEA is here to pwn." Hakk i plata og jævlig dårlig språk. Banneren er for brei Rammemalen er for liten. Banneret er for stort. Ikke direkte imponerende.. Endret 21. mai 2006 av Patience Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 http://www.clantemplates.com/templates/default_pandachain/ Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Mulig det er nå jeg skal slenge inn denne kommentaren: EID! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Tror det er lenge siden jeg har lest så mange gjentagelser og atter gjentagelser i så små avsnitt.. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Black Evil Army? Ooh, nifty! Counter-Strike "claner" Som andre har understreket, templates er fyfy. Hadde vert kult med en helt lys side, som i kontrast til 'the blackness'. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Grei nok men den er litt rotete og med den reklamen i toppen blir den litt "rar". Å som nevnt lenger opp i tråden - Hvilket spill? Det burde stå i banneren på toppen av siden ZayCon Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Først og fremst bør du forbedre språket. Lenke til kommentar
Quverz Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 DENNE SIDEN RULER!! (adde meg på r_fallro@hot.. så kan du hjelpe meg?) Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 psycho_boy, du har det verst henn a? *lol* ZayCon Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 "Only skilled members, not else. If your not skilled, it`s no use to even try to join." Burde kanskje ordne litt på språket ja. Lenke til kommentar
nasir91 Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Tusen takk for kommentarene, men kan dere hjelpe meg å finne en fin template som er gratis og eldig ryddig og oversiktlig. Takk! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tusen takk for kommentarene, men kan dere hjelpe meg å finne en fin template som er gratis og eldig ryddig og oversiktlig. Takk! 6154563[/snapback] Nah'uh. Ikke bruk templates! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tusen takk for kommentarene, men kan dere hjelpe meg å finne en fin template som er gratis og eldig ryddig og oversiktlig. Takk! 6154563[/snapback] Nah'uh. Ikke bruk templates! 6154969[/snapback] Word. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå