Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny bærbar pc? maks 10000,-

Anbefalte innlegg

Dette spørmålet har vel aldrig blitt tatt opp før hehe, men jeg er veldig usikker på hva jeg skal velge. Har prøvd å pløye igjennom det store utvalget, men siden dette blir min første bærbare trenger jeg litt tips.

Har kikket litt på dell 6400 med følgende spesifikkasjoner:

Intel ® Core™ Duo Processor T2300 (1.66 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)

1024MB 533MHz DDR2 SDRAM(dobbel ram nå)

256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 grafikkort, PCI-Express x16

60GB (5,400 rpm) Hard Drive

9-cell , 80 Whr Li-Ion primary battery

15.4" WXGA TFT skjerm (1280x800 oppløsning) med TrueLife™- widescreen

Xp Home +++

til 9000,-

Synes ikke dette var så ille, men finnes det andre som kan matche Dell på pris/specs her. Har satt en grense på 10000,- og pc`en skal primært brukes til surfing og ikke til så mye spilling da jeg har en stasjonær til dette.

Takker for all hjlep jeg kan få :thumbup:

Mvh TK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne gir veldig mye for pengene: Tundra Tundra 1032X - Intel Centrino 2.0GHz/1024MB/80GB/DVD RW/15.4"/6600 128MB 8995 kr

Hilsen,

efikkan.

6145749[/snapback]

Har samme "problem" som trådstarter, og den der så slettes ikke dom ut! Har du den efikkan, kan du i såfall fortelle litt mer om den? Jeg er ikke så voldsomt datainteressert, så har knapt hørt om tundra før. Er det bra greier?

6147319[/snapback]

Jeg har den desverre ikke nei. Men søk i forumet så finner du flere som har den. De jeg har funnet har ivertfall vært veldig fornøyde med den, og det forstår jeg siden spesifikasjonene er veldig bra. Denne Tundraen er nok fra MSI, etter det jeg har lest, og det skal være fullt brukbar kvalitét. Det eneste jeg savner med denne pcen er en cpu som støtter 64bit.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Dette med kjøp av bærbar pc var ikke lett og jeg blir bare mere og mere usikker hehe. Men lurer på om noen har erfaringer med noen av disse:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318998&view=detailed

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316351&view=detailed

fikk noen tips av dere i går...men jeg skal nemmelig ut å reise i morra og kom på at det hadde vært kjekt å ha den med seg på utenlandstur.Og siden jeg ikke bor så langt fra Komplett og bestiller før 1000 burde jeg få den i dag. enten i hentebua eller postboksen.

Hvem ville dere valg evt. noen andre forslag fra Kompeltt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...