medlem-82104 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Søkte litt, men fant ingen med det samme problemet. Jeg satt og spilte Battlfield 2 her... Plutselig går PCen min ut av Battlefield 2 og avslutter seg selv hel uten videre! Det står, windows avslutter, lagrer profilinstillinger Så slutter den av på helt vanlig måte. Jeg starter den på nytt, og helt til den kommer til der den Loader Windows 2000(bilde av Windows ikonet også står det "Basert på windows NT teknologi") så kommer loading meteret 3/4 og da henger den seg!! Alt fungerer normalt før den kommer opp til 3/4 av loadinga. Har gått inn i sikkerhetsmoduset og dette fungerer helt fint. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det kan selvfølgelig være virus. Det var det på en laptop hjemme hos meg for noen dager siden. Startet opp, gikk noen sekunder, og slo seg av igjen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hei! Ja sjekk pcen for spyware og virus. Prøv gjenoppretting av innstillinger fra oppstartsmenyen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Hei! jeg kjørte først spybot også kjørte jeg Antivirus etterpå. Når antiviruset var ferdig, fikk jeg opp resultatet og det sto det: Partition table (MBR) Reading error Boot sector of disk C: Reading error Er det noen som helst måte å fikse dette på borsett fra a Reinstallere Windows? Jeg vil helst slippe å gjøre det, har veldig mange kostbare ting inne på PCen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå