Gå til innhold

Din beste runde?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
min beste runde var på lan.Vi hadde eco mot et jevngod clan og jeg satt på dog å hatricket med usp.Vi vannt foresten runden.

Er kansje ikke så mye å skryte av, men føltes utrolig bra der å da ;D.

6545986[/snapback]

er herlig når HSene popper med usb :D

Lenke til kommentar

Min beste runde var i går. Spilte i low mix, 4on4, mot mid/high klan. De_dust2. Vi var terror, gunround.

Jeg skulle chille utenfor dark, mens de andre faket b2. 3 CT rushet opp midt og alle mine teammates ble slakta. Begynte å walk til b1, møtte en i dark.

- Fikk et frag, tok usp. HS.

Plantet bomba standard. hørte en utenfor port, rushet ut idet han skulle kaste nade.

- Et frag mer til meg. HS.

Crouch'a i trappen til plattå(skrevet feil, men dere skjønner), ventet til begge CT hadde kommet. Hoppet fram da ene def'et og tok HS på han.

- 1+frag. HS.

Siste hunt'a meg, knerta han.

- 1+ frag.

Dette skjedde på meget kort tid, og adrenalinet pumpet. Hadde vært fetere om det hadde vært 5on5, og jeg hadde ace'et.

Josquito sine frags husker jeg. Tror det hadde blitt ganske vanskeligere å vunnet matchen hvis han ikke hadde tatt de. Var en ganske jevn match. Flinke gutten. :)

Kom på tredje på LANet.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Har et klipp på min bærbare harddisk hvor jeg står i ramproom som ct med p90 i 5on5 og hele terror kommer rushende (eco) men jeg blir flashet og bare holder inn knappen og vips, alle døde uten at jeg hadde peiling på hvor jeg sikta, bare hørte på lyden. Skal få opp dette klippet litt senere.

Lenke til kommentar

For en genialt dårlig tråd ...

Beste jeg har hatt var 16-1 mot Bsl & co, de kicket oss når vi ledet 4-0 som terrorist de_dust2

Sa de ikke hadde tid på irc når vi skulle finne ut hva som skjedde ... en eller annen som måtte stikke

også, hadde broren min 7-1 etter at Showtime hadde eco- lang de_dust2. Var min og hannes granat, men han fikk 4 av de - og Sebe (fra forumet) fikk glock HS på siste :)

Bare synd de idiotene klarte å fucke opp CS-compoen på TG det året, vi fikk ikke vært med og jeg la opp litt seinere. Vedder på at vi hadde kommet i finalen mot norseu eller hva faen de kalte seg for (Element og Xqter og noen andre finner)

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar
Min beste runde var når jeg nesten drepte Lord^.

6654473[/snapback]

Pff, ikke tull nå da, du vet godt at din beste og vanskeligste runde var mot din egen søster.

6656803[/snapback]

Hvem har sagt at Sigga sin søster ikke kan spille CS? Og hvorfor skulle det være så morsomt at Siggga ikke er bedre enn søsteren sin? :ermm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

*** .tmp killed dRAGON [R.B] with a headshot from mac10 ***

*** .tmp killed Turmoil [snake] with a headshot from mac10 ***

*** .tmp killed Patchr!0tic [snake] FuN gUn$FuN with a headshot from mac10***

Spilte et par runder på assault_upc nå nettop. Jeg som er .tmp ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...