LowBalls Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ja! skal ha fest på onsdag og da er det jo obligatorisk med et par drikkeleker. vet at det finnes en gammel tråd fra før av Drikkelekker..... fra 2003 men tenkte at den tråden var litt gammel, så syns jeg at vi kunne lage en nyere en! sikkert mange som har en del nye leker nå =) la ideène sprudle løs =P Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 ja? (fjortentegn) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Du er bare 15 jo. Så søt. Skal du drikke en hel rusbrus? Drikkeleker er oppskrytt uansett. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 vær så snill og hold dere til topic? samma om jeg er 15 eller 18 vis ikke det går ann å svare på det jeg spør om, kan like godt en mod slette tråden Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Du er bare 15 jo. Så søt. Skal du drikke en hel rusbrus?Drikkeleker er oppskrytt uansett. 6144563[/snapback] :!: Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 samma om jeg er 15 eller 18 6144581[/snapback] Nei, det er ikke det samme. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 I den nette alder av 15 bør du nå ha innsett at drikkeleker ikke er nødvendig. Start å drikk. Ordentlig drikking, ikke bare sånn puskete Oslo-greier. Så går det meste av seg selv. Bare vent, før du aner ordet av det så er huset ditt fullt av spy og all slags godsaker. Kanskje noen har seg i foreldrene dine sitt soverom også? Det er snacks. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Her er noen eksempler på drikkeleker dere kan ha; - "Jeg har aldri"-leken. En person kan f.eks. si følgende "jeg har aldri hatt oralsex", og da skal de som har hatt oralsex, drikke en slurk. Slik går det på rundgang, hver sin gang å si "jeg har aldri ......". - Hvis dere er få, kan dere ta en kortstokk og fordele den gjevnt mellom deltakerne. Så trekker hver enkelt opp ett kort fra sin egen stokk, uten å se på kortet, forså å holde det på panna vendt mot motstanderne. Det er om å gjøre og ha minst verdi på kortet, og ved å se på motstanderne sine kort, avgjør man om det er lurt å gå hardt ut. Hvis jeg deltok, og så at motstanderen hadde en 3'er, hadde jeg ikke tatt så hardt i om jeg ikke ville blitt drita . Poenget er å satse slurker, der man på rundgang hele tiden høyner antall slurker om man tror man har minst verdi på eget kort. Og når man kommer til det punktet da ingen gidder å satse høyere, ser man på sitt eget kort. Deretter skal vedkommende som hadde høyest verdi på sitt kort, drikke antall slurker som ble satset. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 tror ikke det er veldig smart av oss å oppgi info ang alkohol å drikke leker til en mindreåring Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) hvorfor ikke? tror du det stopper "oss mindreårige" noe mer? heller svar på det jeg spør om, vis ikke, ikke svar =) EDIT: de skal prøves Gnomenz Endret 21. mai 2006 av alex91 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 nei men dere gir i allefall meg et inntrykk av at dere prøver å være så voksen. Noe som bare blir patetisk Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 nei men dere gir i allefall meg et inntrykk av at dere prøver å være så voksen. Noe som bare blir patetisk 6144746[/snapback] Hvem har vel ikke drukket alkohol i en alder av 14/15? Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 ÅH!!! Herregud! Dere klager og syter for at en 15åring drikker? Hvem drakk vel ikke i den aldern?? Hvis dere ikke har noen tips og komme med, så drit i å svar'n! Patetisk gjeng... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Syns nå han kam bli gammal nok til å nytte alkohol lovli først da... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hvem har vel ikke drukket alkohol i en alder av 14/15? 6144779[/snapback] Mange, inkludert meg. Men det er vel bare fordi jeg er en stygg liten nerd som ikke hang med de kule gutta. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Akkurat det å drikke i 15 års alderen syns jeg er helt ok, jeg gjør det selv. Men når du lager en tråd hvor du spør om drikkeleker, så synes jeg det bare virker som om du prøver å "vise det fram". Alle drakk/drikker i den alderen, get over it. Burde quote arnizzz' første post, for det er akkurat det jeg kunne ha sagt selv. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) det er kun en lek som gjelder: førsteman til å tømme halvlitern med heimbrent. løten har påvirket meg negativt. Endret 21. mai 2006 av Demogorgon Lenke til kommentar
Axes Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Greit, du drikker, vi beundrer deg (inkl. meg ) Ikke lag tråd om det når du er 15, vi venter til du er 18. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 tror ikke det er veldig smart av oss å oppgi info ang alkohol å drikke leker til en mindreåring 6144643[/snapback] Drikke leker? Dette høres da ganske farlig ut... Måtte bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg