juelz Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Heisann! For drøyt et år siden bestilte jeg nye komponenter til Pc-en... AMD Athlon 64 3000+ Abit AV8 hovedkort TwinMOS 1024MB PC3200 DDR Gainward GeForce FX5500 256MB Jeg spiller Counter-Strike, og i 6-8 måneder hadde jeg full fps med denne Pc-en... Nå hakker den, ligger på 30-80 fps. Har formatert utrolig mange ganger, og prøvd diverse programmer. Noen som kan hjelpe meg? Har forresten prøvd flere skjermkortdrivere... Takker for ALLE svar :-) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ta en titt inni maskinen. Det kan hende vifta til skjermkortet er full av støv. Eller det kan ha lagt seg støv på andre plasser som hindrer effektiv nedkjøling av maskinen. Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det kan vel ha noe med innstillingene i CS å gjøre? Hva har du i rate? (skriv "rate" i konsollen i CS). Hva er max_fps på? Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Pröv å endre rate'sa dine til dette^_^: rate 25000 cl_updaterate 80 cl_cmdrate 80 Lenke til kommentar
juelz Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Haha Har spilt CS siden beta 5.2, så tror nok ikke rate eller noen CS-instillinger er feil. Jeg spiller helt default, bruker cplgui som jeg alltid har gjort... Men thanks anyway :-) Btw, jeg snakker ikke om ping problemer, snakker om fps-problemer. Ratesa har ingen ting med fps og gjøre... Endret 21. mai 2006 av juelz Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 HahaHar spilt CS siden beta 5.2, så tror nok ikke rate eller noen CS-instillinger er feil. Jeg spiller helt default, bruker cplgui som jeg alltid har gjort... Men thanks anyway :-) Btw, jeg snakker ikke om ping problemer, snakker om fps-problemer. Ratesa har ingen ting med fps og gjøre... 6148456[/snapback] Sjekk temperaturene på CPU og evt. GPU. Har du lagt til nye nytt hardware i det siste, som kan ha forårsaket fps drop? Lenke til kommentar
juelz Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Egentlig ikke... Siden det er like "fucka" selv rett etter formatering.. Men har ikke sjekket CPU-varmen og det.. Men har bestilt nytt skjermkort nå, ettersom mitt er 3-4 år gammelt... Sapphire Radeon X1600PRO 512MB, så det burde nok gjør susen tror jeg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå