Gå til innhold

The endless grind


Anbefalte innlegg

Intro:

Dette er ikke en post hvor jeg skryter, klager eller ønsker en diskusjon dette er mere min opplevelse av World of Warcraft.

 

World of Warcraft.

Jeg har 2 stk lvl 60r.

 

1x lvl 60 warrior.

1x lvl 60 hunter.

 

Warrior:

Jeg startet med World of Warcraft rett etter sommerferien 2005, etter 2,5 mnd ble jeg lvl 60 med min Warrior.

jeg delvet inn i Deadmines i lvl 19 med min warrior, det var en utrolig morsomt og utfordrende,

Den beste følelsen jeg hadde var idet man sprengte døren inn til båten. den delen der man hørte "Intruders repell the intruders" eller noe sånt, var

helt utrolig. det var Role playing på sitt beste for meg.

 

Jeg levlet videre til lvl 26. i lvl 26 dro jeg til Blackfathom deeps en idyllisk avslappene instance, men dessverre ikke like underholdene som Deadmines

etter 1,5 timer i instancen så var det over.

 

jeg levlet så og si i instancer. jeg gjorde sjeldent noe annet en instances. questing gjorde jeg lite. men lets cut to the case.

 

Jeg ble lvl 60 i stratholme baron run. jeg tenkte hva skal jeg gjøre nå.

Jeg begynte da og lese om Molten core og Blackwing lair. Jeg fant generell info om hva man trengte for og delve in i disse instancene.

Greit jeg skaffet meg helt ok Utstyr og følte meg klar for den slags.

 

Jeg brukte ca 2uker på og skaffe alt gearet som jeg følte var bra.

etter ca 1mnd i lvl 60 hvor jeg pvp't dro til MC/ZG så ble jeg egentlig litt lei. det føltes som å grinde. Warrior var ikke noe morro lenger.

 

 

Hunter:

Så jeg startet på en ny server som hunter.

Jeg levlet relativit fort. ble lvl 40 på ca 1.5 uke. så i lvl 45 ble jeg litt lei, tok en pause mens jeg spilte andre spill. kom tilbake til hunteren min.

lvlt han til lvl 60 på 2-3 uker. når jeg ble lvl 60 begynte jeg å grinde gear.

målet mitt med hunteren var PvP. greit nok. nå farmer jeg Dire maul, UBRS, LBRS, og alle de instancene så jeg får decent gear til jeg skal PvPe.

 

Noe jeg ikke hadde var Epic mount. så jeg begynte med grindingen. Jeg grinda rep med frostwolf clan når jeg hadde kjangsen. med tanke på 1,5 timer lange køer ti

til en 3,5 timers battle så hadde jeg nok av tid til og grinde runecloth og gull.

 

Men som alt anna så blir ting kjedelige. så jeg tenkte er det verdt og bruke lørdagen min på grinding?

jeg grublet litt: når jeg får epic ringen fra AV er det 5 min med glede. men for hva? ingenting. enkelt og greit ingenting. er de 5 minuttene med glede verdt

3 uker med AV grinding? nei.

 

kanskje jeg kunne få et bra guild som foreksempel gjør BWL. Tja det kan jeg jo. men for hva? bruke 4 timer i en instance hver femte dag? neitakk. første gang

er det sikkert morro men ikke de 100 gangene til.

 

WoW er for meg et eneste grind. man slutter aldri å grinde. det er BWL, MC ZG ukentlig kun for noe utstyr som egentlig ikke betyr en dritt.

 

Jeg har nå sluttet og spille WoW.

 

-Knar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig. Har nå nesten fire level 60er, samt masse lowbies. Jeg liker best å levle, ettersom det er utrolig morsomt å pvpe fram til 60. På 60 stopper alt (for meg ihvertfall). Ikke gidder jeg å bedrive brainless farming av hverken BGs eller instances.

 

Vært i et par mc running guilds, men sluttet da jeg fikk meg et våpen derfra med warrioren :p Gadd rett og slett ikke tilbringe flere timer i en instance mange ganger i uka.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...