mobilfreek Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) drev å søkte litt rundt på testrealm forumet og klarte å få imba mange trojaner og kan ikke fjerne dem pga virusprog kliker når jeg søker etter virus.. noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det bort? Endret 20. mai 2006 av mobilfreek Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 lol jeg trykka på den ved et uhell xD Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Prøver du å gi oss alle sammen viruset eller?! Du må da ikke linke til viruset! Folk kan gå inn der, før de leser "ikke åpne sidene"! Jeg fikk også masse virus på maskina for noen dager siden. Jeg brukte Spyware Doctor og Ad-Aware. Dermed fikk jeg vekk en god del virus. Men det var fremdeles noe som ikke gikk bort, så jeg reinstallerte windows. Men jeg kan anbefale Spyware Doctor og Ad-Aware! Prøv å bruk de programmene! Det er freeware, og du kan laste det ned på www.download.com. Ihvertfall Spyware Doctor... Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 sa jo ikke gå inn.. og ville bare se om noen viste hva det var med erfaring osv Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Greit nok, men du kunne f.eks lagt til et "1" på slutten av linken eller noe sånt, slik at linken ikke fungerte. Men jeg vil nok en gang anbefale deg å prøve ut de anti-spyware/virus programmene (Ad-Aware og Spyware Doctor)! Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 hadde spyware doctor en gang men var utrolig plagende så laster vell ned ad-aware vis det går på pc atm Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det er ikke så dumt, skal du se! Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 takk for tipset med ad-aware de virusene ble utryddet ekstremt mange :O Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Du finner også mye info om hvordan fjerne mye dritt HER. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Denne tråden passer betre under "Programvare > Sikkerhet". Tråden flyttes derfor dit. Det kan og vere ein ide å endre emnetittelen litt sånn at det kjem tydlegare fram kva tråden handlar om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå