Erren Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ta og sleng det dere kan finne av steiner og stokker mot hverandre og prøv å holde ut lengst mulig uten at noen blir skada Min og Vegard_s rekord er 3-4 timer, da traff jeg ham med en pinne i øyet og han traff meg med en stokk i skrittet som en ondsinnet følge... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 kvele seg selv mens man runker..... ikke at jeg gjør det selv 6144132[/snapback] Noen som diskuterte det i klassen for litt siden av en eller annen grunn. Det gjalt forsåvidt ikke bare runking, men i sex også. Man fikk tydeligvis større nytelse av å gjøre det. Ikke veit jeg, men det høres farlig, og idiotisk ut. 6144162[/snapback] Vokalisten i INXS døde på denne måten. Moren må ha vært så stolt. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Ta og sleng det dere kan finne av steiner og stokker mot hverandre og prøv å holde ut lengst mulig uten at noen blir skada Min og Vegard_s rekord er 3-4 timer, da traff jeg ham med en pinne i øyet og han traff meg med en stokk i skrittet som en ondsinnet følge... 6145626[/snapback] Sto dere faktisk og kasta ting på hverandre i tre til fire timer? Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ikke lek wannabe elektriker -.- Been there, done that Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Blåse flammer. En kompis gjorde det. Han tok fyr, og hoppa i vattnet som heldighvis var der :!: Han vart EID Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå