Vaffel89 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Her kan dere poste deres "småfarlige" leker Ideen kommer fra tråder som denne. Min favoritt er vel å sprenge eller brenne diverse ting Endret 20. mai 2006 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ta bind for øynene og se hvem som greier å krysse E18 raskest! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) kvele seg selv mens man runker..... ikke at jeg gjør det selv Endret 20. mai 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 I første post kan man jo skrive om trimming av lighter, og hyperventilering, etc! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 kvele seg selv mens man runker..... ikke at jeg gjør det selv 6144132[/snapback] Noen som diskuterte det i klassen for litt siden av en eller annen grunn. Det gjalt forsåvidt ikke bare runking, men i sex også. Man fikk tydeligvis større nytelse av å gjøre det. Ikke veit jeg, men det høres farlig, og idiotisk ut. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hm. hoppe paradis inne i industrielt maskineri. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 "Hvilket middel fra under kjøkkenbenken?" kan jo være en slager. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Noen som diskuterte det i klassen for litt siden av en eller annen grunn.Det gjalt forsåvidt ikke bare runking, men i sex også. Man fikk tydeligvis større nytelse av å gjøre det. Ikke veit jeg, men det høres farlig, og idiotisk ut. 6144162[/snapback] Du oppnår visst en form for orgamse like før du stryker med, nå er jo ikke poenget at man skal stryke med av utøvingen da, av mangel på surstoff. Denne formen for orgasme skal visst være herlig, ifølge ekspertene på feltet, som for øvrig det er ytterst få av. Å stryke med av slikt har faktisk blitt et voksende problem i statene. Lenke til kommentar
............... Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Noen som diskuterte det i klassen for litt siden av en eller annen grunn.Det gjalt forsåvidt ikke bare runking, men i sex også. Man fikk tydeligvis større nytelse av å gjøre det. Ikke veit jeg, men det høres farlig, og idiotisk ut. 6144162[/snapback] Du oppnår visst en form for orgamse like før du stryker med, nå er jo ikke poenget at man skal stryke med av utøvingen da, av mangel på surstoff. Denne formen for orgasme skal visst være herlig, ifølge ekspertene på feltet, som for øvrig det er ytterst få av. Å stryke med av slikt har faktisk blitt et voksende problem i statene. 6144305[/snapback] Det er noe jeg i hvert fall ikke skal prøve Lenke til kommentar
warpig Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Det er noe jeg i hvert fall ikke skal prøve 6144315[/snapback] Once in a lifetime opportunity, er det ikke det man kaller det? EDIT: Korrektur, ja. Endret 20. mai 2006 av warpig Lenke til kommentar
............... Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det er noe jeg i hvert fall ikke skal prøve 6144315[/snapback] Once in a life time opportunity, er det ikke det man kaller det? 6144370[/snapback] ehe.. ja, er jo en mulighet du aldri får prøvd igjen så Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Noen som diskuterte det i klassen for litt siden av en eller annen grunn.Det gjalt forsåvidt ikke bare runking, men i sex også. Man fikk tydeligvis større nytelse av å gjøre det. Ikke veit jeg, men det høres farlig, og idiotisk ut. 6144162[/snapback] Du oppnår visst en form for orgamse like før du stryker med, nå er jo ikke poenget at man skal stryke med av utøvingen da, av mangel på surstoff. Denne formen for orgasme skal visst være herlig, ifølge ekspertene på feltet, som for øvrig det er ytterst få av. Å stryke med av slikt har faktisk blitt et voksende problem i statene. 6144305[/snapback] Der sa du det!! Endret 20. mai 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Kjøp fyrvereri-batteri, demonter alle dingsene inni, lag de om til at du kan skyte en og en... Du og en kompis stiller dere på hver sin kant av gata...sikt å fyr... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Kjøp fyrvereri-batteri, demonter alle dingsene inni, lag de om til at du kan skyte en og en...Du og en kompis stiller dere på hver sin kant av gata...sikt å fyr... 6144837[/snapback] Minner meg om en nyttårsaften med skyting mellom kompiser med små batteri. Gikk helt fint, til de traff et vindu. Beboeren ble meget sint, for de som er interessert. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 kvele seg selv mens man runker..... ikke at jeg gjør det selv 6144132[/snapback] En syk faen i "Requim For A Dream" som gjør det, hater den filmen på et psykisk vis. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Kjøp fyrvereri-batteri, demonter alle dingsene inni, lag de om til at du kan skyte en og en...Du og en kompis stiller dere på hver sin kant av gata...sikt å fyr... 6144837[/snapback] Minner meg om en nyttårsaften med skyting mellom kompiser med små batteri. Gikk helt fint, til de traff et vindu. Beboeren ble meget sint, for de som er interessert. 6144945[/snapback] Jeg sto utpå isen å blei beskutt av to stk Lenke til kommentar
Tore Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 den gode gammle jeg var så flink til... Legge hånda på bordet, spre fingrene, å stapp med en tollekniv mellom fingrene frem og tilbake dirtfort..! Det var vel litt farligere en jeg innså da... Men et rush da, når det går dritfort... Ellers er det mye man kan gjøre med bil som er meget farlig, ikke bare for seg selv...... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 kan jo se hvem som tar flest armhevinger på e18. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) kvele seg selv mens man runker..... ikke at jeg gjør det selv 6144132[/snapback] Noen som diskuterte det i klassen for litt siden av en eller annen grunn. Det gjalt forsåvidt ikke bare runking, men i sex også. Man fikk tydeligvis større nytelse av å gjøre det. Ikke veit jeg, men det høres farlig, og idiotisk ut. 6144162[/snapback] Sadomasochisme, gutten min. Endret 21. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
maskot Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 den gode gammle jeg var så flink til... Legge hånda på bordet, spre fingrene, å stapp med en tollekniv mellom fingrene frem og tilbake dirtfort..! Det var vel litt farligere en jeg innså da... Men et rush da, når det går dritfort... Ellers er det mye man kan gjøre med bil som er meget farlig, ikke bare for seg selv...... 6145119[/snapback] Såg en film om det på break.com og har prøvd det sjølv.. Veldig skumelt! Tøft at det blir laga inspirasjon fra trådane mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå