arian88 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hei. jeg har et model (ink. Ruter ) speedtouch 546T fra telenor og har kjøt en router ( tråløs tuter ) fra Netgear WGT624 jeg har nett med bare modem men når jeg kobler inn ruter mellom PC og modem så får jeg problem jeg har installert alt modele er PPPoE men ruter er PPPTP ( kjønner ikke hvorfor ) siden modeme er med ruter tokk jeg modem på A login og ruter på B login alt funker får nett når jeg fikser alt men etter 5 min slutter kontakt mellom PC og ruter når jeg prøver å går i 192.168.1.1 så kommer ikke siden opp men når jeg går på 10.0.0.138 på samme koblingen så kommer SpeedTouch kontrol panel det betyr at modeme og ruter har kontakt med PC men kjønner ikke hvorfor 192.168.1.1 kommer ikke opp Men jeg får nett i 5 min da går alt og ingen ting funker lengee som sagt alt funker bare med modemet men ikke når ruter kommer i gjennom har testa den på en annen speedtouch 510i med samma ruter så gikk det fint og hadde nett men når jeg tester med 546T så får jeg det problemee kjønner ikke hvorfor kan noen hjelpe meg! er det noe jeg må gjøre? Takk MVH ArYaN Lenke til kommentar
ulvemannen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Sannsynligvis er problemet en IP-konflikt mellom netgear og speedtouch.La Speedtouch stå som rutermodem og la Netgear motta IP dynamisk. Eller... Brigde Speedtouch å og koble opp netgear med PPPOE Lenke til kommentar
arian88 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Sannsynligvis er problemet en IP-konflikt mellom netgear og speedtouch.La Speedtouch stå som rutermodem og la Netgear motta IP dynamisk.Eller... Brigde Speedtouch å og koble opp netgear med PPPOE 6143961[/snapback] ee takk for svare men kan du fortelle litt mer! kjønnte ikke helt.... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Modemet tar seg av oppkoblingen mot nett. Kabelen fra modem rett i wan porten på rutern. Rutern skal stå som automatisk (dhcp). Ikke noe PPPoE eller noe på den. Lenke til kommentar
arian88 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Modemet tar seg av oppkoblingen mot nett. Kabelen fra modem rett i wan porten på rutern. Rutern skal stå som automatisk (dhcp). Ikke noe PPPoE eller noe på den. 6147101[/snapback] '' hvordan kan jeg gjøre det som du sier? fordi når jeg installerer Ruter så programmet henter det sjør det skriver PPTP detect også kommer ny side med bruknavn og passord ovs. så blir den installert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå