rune carlsen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg har en KISS 558 harddisk spiller, som jeg tar opp tv programmer osv på. Når jeg overfører disse til min PC, så er disse i .VOB format. Jeg har prøvd å konvertere disse til .avi eller andre formater, og det funker greit nok. men, øverste "linjen" eller 2-3 pixel linjene er "feil", da de blir linjer som er "ødelagt", og bare flimrer. Det er jævlig irriterende. Jeg har søkt og prøvd mange ulike programmer som kan "crop'e" deler av en flim, slik at jeg kan velge bort og kun velge de områdene som skal gjelde i videoen. Noen som har noen forslag til hvordan dette kan løses? Mvh, Rune Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Med Magix Movie Edit Pro er det enkelt å importere VOB-filer direkte uten konvertering til et annet format, og cropping kan du foreta på hele filmen i én operasjon, eller du kan behandle de enkelte scener hver for seg. Siden VOB er MPEG2-filer, trenger du antakelig ikke rendre prosjektet på nytt før brenning til DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå